Gå til innhold

Isbjørn skutt på Island.

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/04/537217.html

But his version of events was hotly disputed by the chief veterinarian in the town of Blönduó. Egill Steingrímsson said he had the knockout drugs neccesary to immobilise the bear.

'If the narcotics gun would have been sent by plane it would have arrived within an hour,' he said. 'They could keep tabs on the bear for that long.' - Link

Hva mener dere om denne saken?

Personlig mener jeg at når isbjørnen (og andre dyr) blir tvunget ut av sitt nautrlige habitat grunnet miljø, burde mennesker vise mer omhu enn dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tror kanskje isbjørnen svømmer/seiler på isflak 290-350 kilometer for noe annet? Det er jo en grunn til at disse dyrene må lengre og lengre vekk for å skaffe mat.

Om menneskene er skyld i miljøendringene i disse områdene kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg at når isbjørnen (og andre dyr) blir tvunget ut av sitt nautrlige habitat grunnet miljø, burde mennesker vise mer omhu enn dette.

Tror de kan selge bifferne ganske dyre og lurer på hvilken shappe som får de, isbjørnsteik liksom ikke ofte man får det! tipper kanskje 600spenn så får du en biff vet ikke helt tilbehøret men sikkert noe poteter og stash, lover deg at folk kjøper det as!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...