Gjest Kosthold Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hallo jeg er en 19 år gammel gutt som sliter litt med vekta grunnet lite bevegelse. Dette får dere meg ikke til å endre så ikke purr på det.. Siden slutten av ifjor sommer har jeg gått ned 15 ca, fra en vekt rundt 95+ til en vekt på 80+. Som en gutt på 19 år og 1.92 høy, er jeg veldig fornøyd med dette, men ønsker å ser om det er flere ting jeg kan forberede med kosholdet mitt. Her er mine daglige spiserutiner: Frokost kl 06.30: 3 til 4 knekkebrød med kremost og 1,5 glass melk. Lunsj kl 11.15: Variert mat fra kantina, ofte bagett med karbonader eller skinke. En salat eller middag kan og være godt om budsjettet tilatter det. Drikke er ofte 0,5l med vann eller div typer juice. Middag: kl 16.00: Her varier kokken, aka mamma mye. Vil si vi har et godt og variert kosthold. Mellomåltid/Kveldsmat: Går veldig gjerne i en banan eller to, ellers kansje et knekkebrød. Jeg drikker store mengder vann gjennom dagen, opptil 2/3l utenom mat tider. Jeg er en person som elsker sjokolade og is, og jeg glemmer meg veldig ofte om det blir servert is hjemme, eller jeg er med venner på butikken. Sjokolade har jeg nesten greid å kutte ut, men en liten en i ny og ne forekommer. I helgene blir maten mye mindre systematisk intatt, frokost sent og avogtil ikke middag. Jeg drikker veldig sjeldent så her burde det heller ikke tilføres mye kalorier. Har dere noen tips i endring av kosthold som ikke forverrer maten min mye, ellers kan jeg anbefale knekkebrød til alle som prøver å slanke seg litt. - Jeg er ikke noe flink skribent, beklager. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg