Niern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei. Hvordan finner jeg mac adressen for modemet? Takk - Michael Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Windows? Star > Kjør > cmd > [OK] getmac > [Enter] Endret 4. juni 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Niern Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Windows? Star > Kjør > cmd > [OK] getmac > [Enter] Takk for svar Jeg kom kansje med litt for lite opplysninger der. Edit: Funket ikke : / Endret 4. juni 2008 av Niern Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Skriv ipconfig /all istedenfor, da. Da får du opp alle nettverksenhetene dine, og informasjon om disse. Lenke til kommentar
Niern Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Takker. Fikk frem noe, men så var det bare å vite hva som er hva her? Føler at jeg skuffer meg selv .. burde vite mer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvis du lister opp navnene på enhetene du får opp, blir det sikkert enklere å hjelpe til Lenke til kommentar
Niern Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Hvis du lister opp navnene på enhetene du får opp, blir det sikkert enklere å hjelpe til Can do! Senere.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Windows? Star > Kjør > cmd > [OK] getmac > [Enter] Rart at det ikke virket på denne måten, er noe feil med måten han har gjort det da. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Jeg forstod det slik at han skulle ha mac adressen til modemet/router, og ikke nettverkskort? Endret 7. juni 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå