Chad Thundercock Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 http://www.sunburstshades.com/electric_ohm_sunglasses.htm Hvorfor er det så stor prisforskjell mellom de ulike fargene? Og hva menes med "Photo lens" - at brillelinsene skaper et speilbilde for personen(e) som stirrer mot brillene? Er det noe som vet hvor stor disse brillene faktisk er? Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Glassene på de brillene som er dyrere har spesielle egenskaper. Pale Brown Photo Description: Pale Brown-Tinted Photochromatic Lens (lens lightens indoos and darkens outdoors) Suggested Use: Strong, Average or Weak Sunlight På nettsiden står det "Medium/Large Fit" ang. størrelse Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hvilken av alternativene hadde du gått for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Har briller fra Statoil jeg Prisklasse 2 - 98 kr ;P Ekte plastikk. (Ja ,jeg kjøpte de på kødd, men nå bruker jeg dem faktisk) Endret 5. juni 2008 av Super8 Fjernet referanse til slettet innlegg Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Dictator: Hadde selv gått for de sorte av dem, Polarized Grey. Endret 5. juni 2008 av Super8 Fjernet referanse til slettet innlegg Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Homme for all del, hvis du mener solbrillene ser mindre bra ut, gi et hint. Hva som er "best" er selvsagt subjektivt og kommer ann på ansiktsform, men ønsker gjerne å høre hva du/andre synes om brillene. "Harry" stempel er ikke min ting. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Slettet noe spam og utestengte den aktuelle brukeren permanent på bakgrunn av tidligere advarselshistorikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå