Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange sex-partnere har DU hatt?


Hvor mange sex-partnere har DU hatt?  

568 stemmer

  1. 1. Hva er din alder?

    • Under 15
      24
    • 15-18
      247
    • 19-21
      158
    • 22-30
      107
    • 31-40
      21
    • 41-50
      3
    • 51-100
      0
    • Over 100
      7
  2. 2. Antall partnere så langt?

    • 0
      177
    • 1
      144
    • 2
      74
    • 3-5
      67
    • 6-9
      41
    • 10-14
      16
    • 15-20
      16
    • 21-25
      6
    • 26-30
      1
    • 31-50
      11
    • Usannsynlig mange
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forstår det du sier Skalle, men det virker litt som overkompensering for meg. Selv om du har vært uten sjokolade i ett år er det ikke noen god ide å spise en sjokoladeplate hver dag det neste året.

 

Og jeg synes heller ikke det du sier om Maslows behovspyramide rimer helt. Skal man følge den logikken burde man starte å ha sex allerede før puberteten.

 

jepp, men det er deg. Alle har forskjellige relasjoner til sex, om hva som er mye etc. Utifra miljø, oppvekst osv. Dessuten omhandler ordet seksualitet mye mer enn samleie, med tanke på Mazlow, og da blir det feil å si at man burde starte å ha sex før puberteten.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Hei, jeg er en gutt på 18 og har hatt 1 jente, min nåværende kjæreste.

Jeg har ikke noe problem med å holde meg til en person, det er tankene på at kjæresten har hatt 5 andre som får meg til å tenke til tider. Burde jeg reagere på dette, når kjæresten min er 17 og jeg ikke har hatt andre eller er det bare helt normalt nå? Kanskje 2 sånne personer ikke passer sammen?

 

Jeg kan også legge til at dette er tanker jeg holder inni meg, da det er ingenting å gjøre med det. Forholdet fungerer perfekt og er så og si uten problemer.

Lenke til kommentar

Jeg er eldre enn de fleste og har hatt flere partnere enn de fleste*. Tror kanskje de tingene har en viss sammenheng. :)

 

 

Forøvrig så er antall samleier mye viktigere for meg enn antall partnere. Har heller 1000 samleier fordelt på 3 partnere enn 100 samleier fordelt på 50. ;)

 

 

*Edit:De fleste som har svart på denne pollen.

Endret av Kahuna
Lenke til kommentar
Forøvrig så er antall samleier mye viktigere for meg enn antall partnere. Har heller 1000 samleier fordelt på 3 partnere enn 100 samleier fordelt på 50. ;)

Greit å være i fast forhold da :p

Blir unektelig høyere kvantitet enn hvis man er singel, stort sett tipper jeg kvaliteten er bedre også.

Lenke til kommentar
Forøvrig så er antall samleier mye viktigere for meg enn antall partnere. Har heller 1000 samleier fordelt på 3 partnere enn 100 samleier fordelt på 50. ;)

Greit å være i fast forhold da :p

Blir unektelig høyere kvantitet enn hvis man er singel, stort sett tipper jeg kvaliteten er bedre også.

Jepp, jeg har kommet til at når det kvelder sex så er kvantitet=kvalitet. Mye sex fører etterhvert til god sex. :)

Lenke til kommentar
At en gutt har hatt veldig mange partnere er turn-off synes jeg.. da er han på en måte utbrukt..

Men jeg syns det er mer turn-off at jenter sier det, fordi kuken vår blir ikke slapp eller noe av å ha pult, men det blir jenter.

Men blir jenter mer "slapp" av å ha pult 30 forskjellige gutter på fem år enn å ha pult den samme gutten 1000 ganger på fem år? hmmm... ?????

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...