Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange sex-partnere har DU hatt?

Hvor mange sex-partnere har DU hatt?  

568 stemmer

1. 1. Hva er din alder?

• Under 15
      24
    • 15-18
      247
    • 19-21
      158
    • 22-30
      107
    • 31-40
      21
    • 41-50
      3
    • 51-100
      0
    • Over 100
      7
  2. 2. Antall partnere så langt?

• 0
      177
    • 1
      144
    • 2
      74
    • 3-5
      67
    • 6-9
      41
    • 10-14
      16
    • 15-20
      16
    • 21-25
      6
    • 26-30
      1
    • 31-50
      11
    • Usannsynlig mange
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda.... Men folk flest har fordommer. Jeg har det selv, og det er totalt uten grunn! Kanskje er det så simpelt at jeg leter etter ei litt rolig jente som ikke nødvendigvis bøyer seg over "enhver" gutt på byen for å få han hjem, for 30 er et høyt tall. Hun kan ha knulla som kaniner med xen sin for min del, jeg vil bare ikke være "enda en i rekken". Det er ikke til å unngå at de færreste gutter bryr seg om hvor mye en jente har pult, men hvor mange. Kanskje er til og med noen gutter så lite intelligent at de bruker antall sexpartnere for å finne ut hvor mange ganger en jente har pult.

Det jeg sa over forutsetter at jeg skal være i et forhold med nevnte jente, på ONS bryr de færreste seg og det er sjeldent det passer å spørre.

Lenke til kommentar
Hun kan ha knulla som kaniner med xen sin for min del, jeg vil bare ikke være "enda en i rekken".

Tipper egentlig det er det de fleste føler når noen har hatt mange partnere, jeg er iallefall helt enig. En person som har hatt et par lange forhold over 10 år er mer tiltrekkende enn en med 50 partnere og ingen forhold på over en måned. Tror ikke slappe skjeder er problemet iallefall.

Forøvrig er det hyggelig å se at vi har så mange over 100 her på diskusjon.no :whistle:

Lenke til kommentar

Gutt 25, "78" inkl. 21prostituerte, 6kjærester, og resten var både ONS.. Har brukt kondom på samtlige prostituerte, og på mange av ONS`ene, mens kjærestene har fått ekte vare..hehe,

Skjekket meg sist for 3uker siden og var sykdomsfri, har faktisk vært heldig og til nå ikke hatt noen kjønnsykdommer..

Lover å roe meg ned når antallet blir 3 sifret!!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jonas_*

Gutt 22, 1 partner (min nåværende kjæreste som jeg har vært sammen med siden jeg var 18).

Man kan jo spørre seg hva som er best:

Sporadisk sex med mange sexpartnere, eller mye sex med én partner? Personlig synes jeg man burde være mer "stolt" av å ha hatt masse sex med få partnere, framfor å ha hatt sporadisk og et få antall samleier med "mange" partnere. De som er i faste forhold har jo som regel mer sex enn single. Hvorfor er det så mye hysteri rundt det å ha sex med forskjellige folk? Er det ikke selve sexen som er avgjørende?

Er det ikke litt "harry" at folk faktisk holder tellingen på antall sexpartnere også?

Lenke til kommentar

Sex er en fin ting! Sex er deilig!

Jeg har full respekt for de som går gjennom livet med 1 partner. Og jeg ser ingenting gale med å ha mange partnere. Jeg kjenner ei på 23 som ganske nylig bikka 100 og jeg kjenner 2 (en på 24 og en på 25) som har hatt ingen.

Men må si jeg blir forbanna når jeg hører folk mener at andre bør skamme seg fordi di har mindre eller mer enn en selv osv.

Så lenge sexen er frivelig og begge syns det er godt når det står på, så ka faen da. Ha akkurat så mye/lite du vil.

Min erfaring er at drittslening om laushet/sen debut/få partnere/mange partnere osv, som regel i bunn og grunn handler om missunnelse. Ikke nødvendigvis på antall partnere, men kan være utstråling ,utseende, erfaring, uskyldighet eller ka som helst.

Takk det som måtte kunne takkes for sex kan brukes som fornøyelse sier no bare jeg.

Lenke til kommentar

Er en gutt i slutten av 15-åra og har ikke hatt sex med noen. Føler det kommer til å bli slik en stund til, ettersom jeg ikke føler meg helt klar enda.

Lenke til kommentar
Sex er en fin ting! Sex er deilig!

Jeg har full respekt for de som går gjennom livet med 1 partner. Og jeg ser ingenting gale med å ha mange partnere. Jeg kjenner ei på 23 som ganske nylig bikka 100 og jeg kjenner 2 (en på 24 og en på 25) som har hatt ingen.

Men må si jeg blir forbanna når jeg hører folk mener at andre bør skamme seg fordi di har mindre eller mer enn en selv osv.

Så lenge sexen er frivelig og begge syns det er godt når det står på, så ka faen da. Ha akkurat så mye/lite du vil.

Min erfaring er at drittslening om laushet/sen debut/få partnere/mange partnere osv, som regel i bunn og grunn handler om missunnelse. Ikke nødvendigvis på antall partnere, men kan være utstråling ,utseende, erfaring, uskyldighet eller ka som helst.

Takk det som måtte kunne takkes for sex kan brukes som fornøyelse sier no bare jeg.

Kunne ikke sagt det bedre selv..

Lenke til kommentar

Var ei jente i klassen som sa hun ikke ville ha sex før hun ble gift. At hun skulle være ren og hellig, og at foreldrene hennes var stolte over henne for det. Den første festen hun var på, og sikkert første gang hun drakk ble hun med en kompis på rommet mitt, som poppa henne uten kondom og etterlot jomfruhinna som en stor flekk på lakenet :p Han dro, og hun ble liggende for å sove ut. På morgenkvisten var jeg såpass kåt at jeg vekket henne, og jammen var hun ikke villig til å spre bena da også. Litt surt med sloppy seconds da. På en kveld hadde hun rukket å ha ubeskyttet sex med to partnere :D Tviler på at hun fortalte det til foreldrene sine...Ihvertfall er såkalt "pripne" jenter minst like ille som andre om de får muligheten.

Lenke til kommentar

Velger og skrive som gjest.

Jeg er en 17 år gammel gutt, jeg er sjarmerende og godt likt.

Er flere ganger jeg kunne ha fått meg noe, men som den sjenerte gutten jeg er ( når det kommer til intime ting med jenter ) trekker jeg meg alltid unna. Noen som har noen forslag til hvordan jeg blir kvitt denne usikre følelsen? så jeg ikke trekker meg unna neste gang?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...