YojimboVII Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg husker en gammel tegnefilm som var i mange deler på vhs før, helt fra 1-9 kanskje til og med. Husker ikke om det var disney eller ei. Alt jeg husker er at det handla om en ulv eller en ulvefamilie, noen bjørner osv Tror de sloss mot bjørner. Er ikke sikker på om dette er fra den samme filmserien, men den ene delen husker jeg handla om en ulv som hjalp en landsbygd som var innesnødd med å hente medisin fra en annen by for å redde et menneske i lansbygda. Denne ulven ulven er visst kjent på ordentlig og det er en statue av den et eller annet sted i usa. Kan dere gi meg noen tips så kanskje jeg husker det bedre: Så på disse når jeg var ganske liten, så det er litt nostalgi inne i bildet her Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Er det kanskje Balto du mener? www.imdb.com/title/tt0112453/ Endret 4. juni 2008 av Clappy Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Er det kanskje Balto du mener? www.imdb.com/title/tt0112453/ Etter litt utforsking selv nå så fant jeg ut at det var han jeg tenkte på ja http://en.wikipedia.org/wiki/Balto Men det hadde visst ikke noe med de ulvefilmene jeg lurte på i førsten av tråden. Noen som vet hva disse filmene heter? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Silver Fang! Introen til serien Endret 4. juni 2008 av Rippo Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tror du mente Silver Fang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå