Gå til innhold

Thoroughbred på Komplett

KjellV

Anbefalte innlegg

Skal bestille meg en XP1700+, XP1800+, XP1900+ eller XP2000+ fra Komplett og lurer på om noen vet om jeg får Thoroughbred "A" eller "B".

Sendte mail til Komplett og fikk følgende svar:

Vi har ikke noe system på om du får A eller B på CPU det er bare å se når du får

den .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en XP 1700 fra Komplett i går,men har ikke peiling på om det er A eller B.Har allerede satt den på plass og har lite lyst til å ta den ut igjen pga. sinnsykt trangt kabinett.

Er det noen tydelige forskjeller utseendemessig på A og B?

(CPU'en jeg fikk er grønn, men broren min kjøpte en før jul,også hos komplett og den er brun) :p

Lenke til kommentar

Fikk en XP1700+ på Fredag, og det var en

AXDA1700DUT3C

JUIHB0302

Hvis du sjekker databasen til overclockers.com ser du at dette er en av de råeste steppingene. Kjøpte denne egentlig bare for å ha en morro cpu til noen deler jeg hadde liggende (Q-Tec midi tower, MSI K3TV osv). Kassa er svinevarm pga dårlig siruklasjon og CPU idler på 55C. På toppen av det hele maxer hk ut på 1,7v.

Til tross for dette. så fikk jeg den opp i 2022MHz. Hvis jeg hadde hatt et Epox nForce2 kort og satt det hele i hovedriggen min (Med vannkjøling) tror jeg nok jeg skulle klart 2300-2400 helt stabilt.

NB! CPU'en hadde ikke grønn, men den tradisjonelle brune fargen.

Lenke til kommentar

Tror for tiden alle XP1700+ fra Komplett er TbredB.

1700+  

Palominos: If the website you're ordering from shows an order code of AX1700DMT3C, that's a Palomino.  

TBredA: If the website you're ordering from shows an order code of AXDA1700DLT3C, that's a Thoroughbred A.  

TBredB: If the website you're ordering from shows an order code of AXDA1700DUT3C, that's a Thoroughbred B.  

If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB.  

If you see a code like "JIUCB" that begins with the letter "J" on the second line of the processor codes, that's a low-end TBredB.  

As of now (1/15/03), all TBredBs sold at this speed are low-end "J" TBredBs.

Info om de andre prosessorene kan finnes her; http://www.overclockers.com/tips00173/

(må vel være den hyppigst brukte linken for tiden.. :lol: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...