Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ønsker seriøst nye venner

Anbefalte innlegg

Jeg er da en fyr på 25 år, som egentlig ikke har noe særlig gode venner, og ønsker meg noen nye. Jeg er 25 år, har samboer, og studerer, men er egentlig fra Oslo-traktene, og er ofte hjemme på besøk over lengre tid, har blant annet 2 måneders sommerferie fra neste uke av.

Det jeg ønsker er seriøst noen gode kompiser jeg kan dele interesser med. Liker å spille og se på fotball, se gode filmer, spille PC og TV-spill, og være på internett. Er ikke så utrolig glad i festing, men er heller ikke noe avholdsmenneske, og kunne godt tenkt meg å sitte ute i det fine været sammen gode kompiser og drikke øl. Bare synd jeg ikke har noen....

Har sett litt gjennom trådene her, og mange folk skriver inn at de ikke har noe særlig nettverk osv. Så hvorfor ikke bli kjent med hverandre, tenker jeg da?

Å få venner gjennom slike nettsamfunn som blink og nettby, funker hvertfall ikke, da de fleste gutta som er der, ønsker seg dame, ikke venner.

min mailadresse er [email protected]. Så folk kan gjerne legge meg til på msn om de ønsker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Hva slags spillkonsoll liker du? Har du en Playstation 3 kan du komme på www.ps3forum.no, og reg deg der! masse greie folk, får mye venner der :) Evt send meg en pm , så kan du få msn også kan jeg fortelle deg litt mer..

Lenke til kommentar
Slenger meg på srbz sin post.

Bare spyt ut... vi biter ikke ;)

Har ikke veldig lyst til å si akkurat hvor jeg studerer når jeg har utlevert meg slik, men det er på østlandet et sted. Uansett er ikke det så veldig relevant, fordi, etter at jeg har fullført neste år flytter jeg tilbake til Oslo-traktene igjen, og etter eksamen som er om noen dager, så er jeg hjemme på ferie i 2 måneder, så, er det som sagt noen som er fra disse traktene, er det bare å ta kontakt:)

Slenger meg på srbz sin post.

Bare spyt ut... vi biter ikke ;)

Forresten, hvis dere legger meg til på msn, kan jeg godt si hvor jeg studerer, men vil ikke legge det ut her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...