NajuZ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Heisann, driver og skal extracte ut en anticheat på en pc her som kjører windows VISTA. Når jeg extracter ut i winzip får jeg denne feilmeldingen: Windows has blocked access to this file. Får ingen error i WINRAR, men fungerer ikke der heller. Jeg prøvde å starte opp i sikkerhetsmodus, fungerte å extracte den ut der, men når jeg går tilbake i vanlig modus forsvinner filene når jeg går inn i mappen. Faktisk synlig, jeg ser filen forsvinne ut av mappen med en gang jeg går inn. Jeg har også prøvd og gå på properties, og trykke vekk sånn sikkerhetsgreie. Antar dette er noen sikkerhetsinstillinger i windows man må gjøre, håper noen av dere vet hvilke. - ja vista sug. takker for all hjelp Filen kan dere forøvrig finne her; http://www.dump.no/files/f5ac2402ca28/cheatguard-ac.zip og er forresten sikker på at denne filen er riktig, og egentlig skal fungere. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ut fra din beskrivelse er filene sperret (blokert) og senere fjernet grunnet innhold (virus, trojaner eller annen styggdom). Filer hentet fra usikre kilder har ofte slik gruff med seg. Forøvrig ser det ut som maskinen din fungerer helt flott og at tråden ikke skulle vært plassert i dette forumet (Maskinen fungerer ikke). Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nå kjører jeg XP men prøvde Vista for lenge siden.. Det høres ut som du mangler Administrator rettigheter ,kan du høyreklikke RAR filen og velge noen slags bruker rettigheter på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå