InsertNumLock Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Så denne utrusta hulken på vei tilbake til bilen. Tatt på en bondegård på Voll. Canon EOS 400D DIGITAL Kit m/18-55 @ 25 mm ISO: 100 lukker: 1/1 sec blender: 14.0 edit: kan også nevnet at jeg har brukt 3 eksponeringer som jeg har satt sammen til 1. Endret 4. juni 2008 av Hille Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) denne kunne glidd rett inn som dektop i windows.. gresset er jo perfekt og jeg liker viduet i akgrunnen. det skulle kansje har vert litt høyere? fint bilde . denne var du heldig med.. Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg synes dette er pent. Jeg ville helt sikkert ikke ha gått forbi uten å heve kamera, for slike pene motiver er fint å ha i stock. Jeg hadde nok beveget meg nærmere i tillegg, og kanskje ha valgt litt annerledes vinkler i tillegg. Men jeg mener at du har løst denne oppgaven på riktig måte. Både utsnitt og vinkel er slik som det bør være, hvis man ikke skal satse på noe eksperimentelt. Flott motiv du har funnet her, og godt gjennomført fremstilling av det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er noen partier som virker feil farget, f.eks opp mot venstre siden på veggen og litt på front til traktor. Mulig det er en bieffekt av prossesen. Ellers meget bra bildet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg synes dette er pent. Jeg ville helt sikkert ikke ha gått forbi uten å heve kamera, for slike pene motiver er fint å ha i stock. Jeg hadde nok beveget meg nærmere i tillegg, og kanskje ha valgt litt annerledes vinkler i tillegg. Men jeg mener at du har løst denne oppgaven på riktig måte. Både utsnitt og vinkel er slik som det bør være, hvis man ikke skal satse på noe eksperimentelt. Flott motiv du har funnet her, og godt gjennomført fremstilling av det. takker og bukker. Er selv klar over at jeg kunne ha gjort mye mer ut av selve bildet. Og kunne fint ha tatt en serie som jeg kunne servert som stock. Men prøvde meg på noe som ikke skulle være way over the top. et enkelt bilde hvor jeg får frem budskapet gammelt. denne kunne glidd rett inn som dektop i windows.. gresset er jo perfekt og jeg liker viduet i akgrunnen. det skulle kansje har vert litt høyere? fint bilde . denne var du heldig med.. Takker og bukker. Btw. Er vel mer erfaring en at jeg var heldig ;] Det er noen partier som virker feil farget, f.eks opp mot venstre siden på veggen og litt på front til traktor. Mulig det er en bieffekt av prossesen. Ellers meget bra bildet Har en tendens til å bli litt rare farger ved flere lag med eksponeringer. Men det er litt av sjarmen :] Rett og slett nydelig. Takk :} Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå