Gå til innhold

Personlighet

b-real

Anbefalte innlegg

Lager du deg en egen personlighet som du bruker på på inett en den du egentlig er IRL?

Edit:Jeg glemte seff å si at jeg er meg selv 100% ;)

Og så burde man kanskje heller laget en poll, så man kan avgi anonymt. Ikke alle som tør å komme ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nope.. er meg selv over alt jeg..

best slik! ville vært kjipt hvis man lager seg en personlighet på nettet og folk blir kjent med denne.. Hvis man da skulle komme til å møte disse folka så vil jeg tro man sliter.. :yes:

Lenke til kommentar

Nei, men jeg er annerledes. :p

Hvorfor:

[*]Jeg har munndiarè på IRC

[*]Jeg er frekk på inett

[*]Jeg greier å skrive ordene jeg har planlagt å skrive på inett

[*]Jeg gjør mer på-kanten-spøker på IRC

[*]Jeg spør folk om andre ting på inett, enn IRL, og vice versa

Var dèt ærlig eller? :O

Lenke til kommentar

Jeg har en lett form for splittet personlighet. I virkeligheten er jeg Pål og på internett er jeg Jimmy Pop.

De har de samme interessene, hører på damme musikk og har like lite penger...

Jimmy Pop slenger mer drit og er mer sarkastisk og nedlatende til uintelligente mennesker enn Pål. Pål er falsk, og prøver egentlig bare å overse de som er mindre verdt. Jimmy Pop er ærligheten selv, og sier det han mener om folk.

Det er bedre å være ærlig enn snill.

Derfor har jeg også fått en god del hat-PM her på forumet fra diverse kristne folk som mener jeg er den frekkeste personen de noensinne har truffet på... Men det riskierer jeg når jeg skal være ærlig. Er redd for at det er en god del andre mennesker her inne som er de falskeste jævlene i verden....

Lenke til kommentar

Husker før i tiden, da jeg chattet mye... altså rundt 95-96 tiden, da hadde jeg flere personligheter.

En som er litt frekk, en som er hjelpsom, og en som er meg selv (og kanskje noen til). Ja, en som jeg er jente også! ;)

De hadde alle forskjellige nick, og levde forskjellige liv. Noen unge, og noen litt eldre... noen jobbet, andre gikk på skole... hadde en dokument hver der jeg holdt styr på hvem som liker hva osv...

Men har sluttet med det for lenge siden, her er jeg meg selv, men det er meg selv på nett, og ikke meg selv i virkelighet. Hvorfor? Det har vel bli sagt før, man oppfører seg ikke akkurat på samme måte. Men det er vel stort sett meg!

Lenke til kommentar
Husker før i tiden, da jeg chattet mye... altså rundt 95-96 tiden, da hadde jeg flere personligheter.

En som er litt frekk, en som er hjelpsom, og en som er meg selv (og kanskje noen til). Ja, en som jeg er jente også! ;)

De hadde alle forskjellige nick, og levde forskjellige liv. Noen unge, og noen litt eldre... noen jobbet, andre gikk på skole... hadde en dokument hver der jeg holdt styr på hvem som liker hva osv...

Men har sluttet med det for lenge siden, her er jeg meg selv, men det er meg selv på nett, og ikke meg selv i virkelighet. Hvorfor? Det har vel bli sagt før, man oppfører seg ikke akkurat på samme måte. Men det er vel stort sett meg!

Haha samme som meg. Til slutt orket eg ikke mer siden eg ikke husket ka navn eg hadde sagt eg heto og alder og slikt. Ble avslørt noen ganger. Var ganske så evil før på ba snakk (lokal avis chat) Da eg lattet som eg var jente og flørtet med gutter og fikk de til å møte opp flere steder i by'n :lol: haha det var fjortiss tider det.
Lenke til kommentar
Ble avslørt noen ganger. Var ganske så evil før på ba snakk (lokal avis chat) Da eg lattet som eg var jente og flørtet med gutter og fikk de til å møte opp flere steder i by'n :lol: haha det var fjortiss tider det.

BA-snakk? LOL! Var der når jeg var ca. 12 år, jeg også.. Husker alle de store tøffe 18 og 19-åringene... Hehe... Tøffe som hang på BA-snakk... Hmmm... Tider, det, ja.

Lenke til kommentar

Haha samme som meg. Til slutt orket eg ikke mer siden eg ikke husket ka navn eg hadde sagt eg heto og alder og slikt. Ble avslørt noen ganger. Var ganske så evil før på ba snakk (lokal avis chat) Da eg lattet som eg var jente og flørtet med gutter og fikk de til å møte opp flere steder i by'n :lol: haha det var fjortiss tider det.

Var det deg??

#¤%"¤&%¤ !!! :grumpy:

Lenke til kommentar

Var det deg??

#¤%"¤&%¤ !!! :grumpy:

LOL!!! :lol::lol: Ble du lurt ut på byen??

Lenke til kommentar
nope.. er meg selv over alt jeg..

best slik! ville vært kjipt hvis man lager seg en personlighet på nettet og folk blir kjent med denne.. Hvis man da skulle komme til å møte disse folka så vil jeg tro man sliter.. :yes:

Enig :yes:

Slik syns jeg alle burd gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...