b-real Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Lager du deg en egen personlighet som du bruker på på inett en den du egentlig er IRL? Edit:Jeg glemte seff å si at jeg er meg selv 100% Og så burde man kanskje heller laget en poll, så man kan avgi anonymt. Ikke alle som tør å komme ut Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 nope.. er meg selv over alt jeg.. best slik! ville vært kjipt hvis man lager seg en personlighet på nettet og folk blir kjent med denne.. Hvis man da skulle komme til å møte disse folka så vil jeg tro man sliter.. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Godt spørsmål!! Jeg tør påstå at jeg er den samme, kanskje av og til med litt sterkere meninger enn ellers... Men gir meg aldri ut for å være noen annen enn den den jenta jeg er! Det syns jeg er "feigt"... Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Litt vanskelig når mange av de du møter på nettet er folk som kjenner deg IRL da. Selv er jeg veldig sarkastisk og har en meget drøy humor, but that's just the way I am. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 er mye snillere på inet enn IRL, men så er jeg ganske snill IRL oxo da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 nei .. eller ja .. eller .... JEG ER MEG! ... sånn.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Lager på ingen måte en ny personlighet. Er en grunn til at jeg bruker navnet mitt på forumet Men det er godt mulig at folk vil få ett annet inntrykk av meg IRL enn på nettet. Hvem kan si at de oppfører seg helt likt når de snakker med bestemor og når de er ute på byen med venner? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Nei, men jeg er annerledes. Hvorfor: [*]Jeg har munndiarè på IRC [*]Jeg er frekk på inett [*]Jeg greier å skrive ordene jeg har planlagt å skrive på inett [*]Jeg gjør mer på-kanten-spøker på IRC [*]Jeg spør folk om andre ting på inett, enn IRL, og vice versa Var dèt ærlig eller? :O Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Eg er mer meg her på inett en in real life. Har tendenser til å bli hard og reise bust blant andre folk. hehe nei men fakta her tør eg å vise følelser mer enn eg gjør blant folk. Tror eg Jo eg er meg selv her inne Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har en lett form for splittet personlighet. I virkeligheten er jeg Pål og på internett er jeg Jimmy Pop. De har de samme interessene, hører på damme musikk og har like lite penger... Jimmy Pop slenger mer drit og er mer sarkastisk og nedlatende til uintelligente mennesker enn Pål. Pål er falsk, og prøver egentlig bare å overse de som er mindre verdt. Jimmy Pop er ærligheten selv, og sier det han mener om folk. Det er bedre å være ærlig enn snill. Derfor har jeg også fått en god del hat-PM her på forumet fra diverse kristne folk som mener jeg er den frekkeste personen de noensinne har truffet på... Men det riskierer jeg når jeg skal være ærlig. Er redd for at det er en god del andre mennesker her inne som er de falskeste jævlene i verden.... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg er meg selv mer eller mindre. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Husker før i tiden, da jeg chattet mye... altså rundt 95-96 tiden, da hadde jeg flere personligheter. En som er litt frekk, en som er hjelpsom, og en som er meg selv (og kanskje noen til). Ja, en som jeg er jente også! De hadde alle forskjellige nick, og levde forskjellige liv. Noen unge, og noen litt eldre... noen jobbet, andre gikk på skole... hadde en dokument hver der jeg holdt styr på hvem som liker hva osv... Men har sluttet med det for lenge siden, her er jeg meg selv, men det er meg selv på nett, og ikke meg selv i virkelighet. Hvorfor? Det har vel bli sagt før, man oppfører seg ikke akkurat på samme måte. Men det er vel stort sett meg! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 De hadde alle forskjellige nick, og levde forskjellige liv. Noen unge, og noen litt eldre... noen jobbet, andre gikk på skole... hadde en dokument hver der jeg holdt styr på hvem Hehe... Kult, det da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Husker før i tiden, da jeg chattet mye... altså rundt 95-96 tiden, da hadde jeg flere personligheter. En som er litt frekk, en som er hjelpsom, og en som er meg selv (og kanskje noen til). Ja, en som jeg er jente også! De hadde alle forskjellige nick, og levde forskjellige liv. Noen unge, og noen litt eldre... noen jobbet, andre gikk på skole... hadde en dokument hver der jeg holdt styr på hvem som liker hva osv... Men har sluttet med det for lenge siden, her er jeg meg selv, men det er meg selv på nett, og ikke meg selv i virkelighet. Hvorfor? Det har vel bli sagt før, man oppfører seg ikke akkurat på samme måte. Men det er vel stort sett meg! Haha samme som meg. Til slutt orket eg ikke mer siden eg ikke husket ka navn eg hadde sagt eg heto og alder og slikt. Ble avslørt noen ganger. Var ganske så evil før på ba snakk (lokal avis chat) Da eg lattet som eg var jente og flørtet med gutter og fikk de til å møte opp flere steder i by'n haha det var fjortiss tider det. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ble avslørt noen ganger. Var ganske så evil før på ba snakk (lokal avis chat) Da eg lattet som eg var jente og flørtet med gutter og fikk de til å møte opp flere steder i by'n haha det var fjortiss tider det. BA-snakk? LOL! Var der når jeg var ca. 12 år, jeg også.. Husker alle de store tøffe 18 og 19-åringene... Hehe... Tøffe som hang på BA-snakk... Hmmm... Tider, det, ja. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Haha samme som meg. Til slutt orket eg ikke mer siden eg ikke husket ka navn eg hadde sagt eg heto og alder og slikt. Ble avslørt noen ganger. Var ganske så evil før på ba snakk (lokal avis chat) Da eg lattet som eg var jente og flørtet med gutter og fikk de til å møte opp flere steder i by'n haha det var fjortiss tider det. Var det deg?? #¤%"¤&%¤ !!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 @robkvi!! Brb in a couple of hours Zzzz... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg brukte BA snakk noen ganger, men mest SN snakk... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Haha samme som meg. Til slutt orket eg ikke mer siden eg ikke husket ka navn eg hadde sagt eg heto og alder og slikt. Ble avslørt noen ganger. Var ganske så evil før på ba snakk (lokal avis chat) Da eg lattet som eg var jente og flørtet med gutter og fikk de til å møte opp flere steder i by'n haha det var fjortiss tider det. Var det deg?? #¤%"¤&%¤ !!! LOL!!! Ble du lurt ut på byen?? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 nope.. er meg selv over alt jeg.. best slik! ville vært kjipt hvis man lager seg en personlighet på nettet og folk blir kjent med denne.. Hvis man da skulle komme til å møte disse folka så vil jeg tro man sliter.. Enig Slik syns jeg alle burd gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå