SabreMan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er det noen som vet hva denne øyen heter på norsk? Det ble første gang nevnt i episoden "The awakening". Trenger svar til klokken 15 i morgen til en spilloversettelse. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Er det noen som vet hva denne øyen heter på norsk? Det ble første gang nevnt i episoden "The awakening". Trenger svar til klokken 15 i morgen til en spilloversettelse. emm..flamme/lava øya? :/ Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
SabreMan Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 emm..flamme/lava øya? :/ Du høres ikke helt sikker ut. Jeg trenger den offisielle oversettelsen. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Ember det er i allefalle en vulkan øy.. du kan jo finne på et nytt nav. jeg tror ikke det lir helt rett å bruke en norsk oversettelse... edit: 1. A small, glowing piece of coal or wood, as in a dying fire. 2. embers The smoldering coal or ash of a dying fire. tror ikke det finnes et norsk ord for det. samme som at eskiomene har 13(?) ord for snø. Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
SabreMan Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Ember det er i allefalle en vulkan øy.. du kan jo finne på et nytt nav. jeg tror ikke det lir helt rett å bruke en norsk oversettelse... edit: 1. A small, glowing piece of coal or wood, as in a dying fire. 2. embers The smoldering coal or ash of a dying fire. tror ikke det finnes et norsk ord for det. samme som at eskiomene har 13(?) ord for snø. Takk for hjelpen. Er serien tekstet på norsk eller med norsk tale? Endret 5. juni 2008 av SabreMan Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) ingen peiling.. ser den bare på engelsk uten tekst. Her finner du en side hvor du kan se de over nett. www.alluc.org Endret 5. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå