Gissan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fortsetter bildekritikk-rushet mitt jeg. Mitt tredje bilde i dag kommer her.. Hvordan funker det? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Selv for meg er dette ganske merkelig. Det er i alle fall en kreativ ide, hvis du ikke bare var full da du tok det. Snakker om fingeren på øyet. Her er den godt inne på iris. Det føles litt ubehagelig, men utgjør en effektiv ramme. Komposisjonen er ikke utpreget rule of thirds, selv om også det finnes her. Det er litt triangel, litt L, litt vanishing point men mest av alt diagonal. Det er en snodig ide, og jeg tror ikke jeg hadde kommet opp med den. Du skal uansett har + for kreativitet. Og til slutt synes jeg at det faktisk er ganske vellykket. Jeg må nok se litt mer på det før jeg bestemmer meg for om det jeg har skrevet her stemmer, men jeg tror jeg liker det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 What? Øyet? Iris? du likte ikke det, nei..? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 What? Øyet? Iris? Dette ligner veldig mye mer på en finger innenfor nærgrensen enn noe flytende. Det ser nesten ut som om det er fingeravtrykk der også. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Hahaha.. Skjønte ikke det jeg, er vel bare meg som ikke ser slike ting siden det for meg bare er vann.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) jaaa, det var litt artig bilde. Skulle nesten ønske at vannet skilte seg mer ut i "riktig retning", slik det er nå blir det gjennomfarget. Endret 4. juni 2008 av Inc Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fargen gjør at det ikke er særlig lekkert. Tvert imot. Det er faktisk litt lite tiltalende. Derfor trodde jeg at det var effekten du var ute etter. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe, nei, var vel egentlig ikke den effekten jeg ønsket. Fargen på vannet er original. All redigeringen som er gjort er at fargemetningen i vannet selektivt er økt med rundt +10. Steinen er så (selektivt) dempet noe i levels og en svak (svak, svak, svak - supersvak!) S-kurve er lagt på. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Spennende bilde! Får en følelse av å bli dradd ned i venstre hjørne. Endret 4. juni 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Takker for kommentarer.. Her er en versjon 2: Endret 5. juni 2008 av Gissan Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Morsomme bilder, men jeg føler at jeg ikke vet hva det er (til tross for at jeg vet det). Jeg bare klarer ikke å overbevise meg selv.. hmmm. Lenke til kommentar
akle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Likte grønn fargen i mosen på det førte bildet og at mosen er så skarp mens vannet er det motsatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå