Wrath of The Duck Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei! Skal kjøpe bærebar til mor i bursdagspresang og lurer på om dere har noen gode forslag. Skal helst ikke koste mer enn 7000kr, helst rundt 6000. Hun sitter for det meste med internett, tekstbehandling men også noen nokså "lette" programmer. Er det noen der ute med noen gode tips? På forhånd takk:) Mvh Wrath of the duck Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kan trygt anbefale HP 6715b, som jeg kjøpte til min kone til jul. Kongemaskin til det bruket der. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Hvordan er det med HP sin kundeservice, husker å ha hørt at den ikke var noe særlig. Og hvordan er den generelle ytelsen på Turion i forhold til Centrino prosessoren? Forresten, takk for et utrolig raskt og ikke minst godt svar Endret 4. juni 2008 av Wrath of The Duck Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kundeservice har jeg aldri brukt i datasammenheng noen gang, så det kan jeg ikke uttale meg om. Ytelsen på den maskinen jeg kjøpte er ihvertfall meget bra siden den utgaven jeg kjøpte kom med 2Gb ram, noe som vel mer eller mindre må til hvis du skal kjøre Vista sånn noenlunde fornuftig. Den kom forøvrig med Vista Business. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Vel, så frem til at jeg ikke får noen bedre tips innen de neste 12-14 timene ligger det en HP 6715b i posten om noen dager. Så forresten en mulig kandidat nå,Acer Aspire 5720ZG, er dette en bedre data? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) En Dell er ikke et dårlig valg . God service og gode konfigurasjonsmuligheter . Bare pass på å oppgradere skjermen til en oppløsning på 1440x900 (250,-). Endret 4. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vel, basert på de erfaringene folk har lagt inn om begge maskinene her på hw.no, og hw.no's egen anbefaling av HP- maskinen vil jeg nok tro at du vil bli mer fornøyd med HP-maskinen. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Sjekket dell.no siden, og snekret sammen denne PC-en:Dell My Way. Bare med 2,0Ghz prosessor og 4 GB minne. Hva tror dere om dette? Endret 4. juni 2008 av Wrath of The Duck Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sjekket dell.no siden, og snekret sammen denne PC-en:Dell My Way. Bare med 2,0Ghz prosessor og 4 GB minne. Hva tror dere om dette? 3 GB RAM holder så bruk heller de 250 kronene på en skjerm med 1440 x 900 oppløsning . Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Har lagt til det og. Men ellers så det bra ut? Vil dette være et bedre tilbud/pc enn Hp maskinen? Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har lagt til det og. Men ellers så det bra ut? Vil dette være et bedre tilbud/pc enn Hp maskinen? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....42&cid=5415 Ganske bra pc til 6000:D Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Da ble det siste forslaget som fikk avgjøre. En ganske så brukbar data til en ganske billg penge vil jeg si. Er fornøyd. Takker for alle forslag og tips PS: Si ifra hvis noen mener de har ett enda bedre forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå