cs_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jeg ser på denne listen hos samordnaopptak.no: http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statist...vara_hoved.html Med dette har jeg noen spørsmål: 1. Regnes jeg under "ORDP" på "HOVED" etter dette siste året på VGS? Altså fra allmenn utdannelse. 2. Hvis jeg stryker på eksamen og tar den opp til høsten, vil jeg fortsatt regnes under ORDP - eller settes jeg på "ORD" listen, altså de som har "bygget på" karakterene hvis jeg forstår det riktig. Endret 4. juni 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 1) Ja, så lenge du ikke forbedrer karakterene dine/tatt opp eksamen. 2) Du settes på "ORD"-listen ettersom du har forbedret karakterene dine/tatt opp eksamen Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Nytt spørsmål. Er det noe inntak senere på sommeren av de plassene som "ble igjen"? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Heter visst restkvote, men hvor finner jeg det? og når? Lenke til kommentar
1503 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Restetorget åpner etter hovedopptaket 20. juli. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Havner alle studier som har så mye som èn eller mer plasser igjen på resttorget? Prøvde å finne svaret selv men er dårlig til å lete i dag. Det studiet jeg har tenkt har stått på "alle" de siste 4 årene, så er ganske sannsynlig at det blir "alle" i år også - isåfal vil det komme opp på resttorget? dersom de ikke får nøyaktig fullt med elever da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå