Isvarmt Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg bruker denne mobilen tilå høre musikk på, og jeg lurer på om hvor mye jeg kan skru opp for å ikke skade hørselen, jeg spiller ofte på 6-7 av 10 volum levels.Er dette for mye, og hvordan kan jeg vite når jeg spiller for høyt? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Høres ut som litt for mye ja, anbefaler deg å kjøpe noen ørepropper til bruk i steder der det er mye bråk, så du unngår hørselsskader. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vanskelig å si om det er mye eller lite, når man ikke vet hvilket hodesett du bruker. En tommelfingerregel (hvor godt den stemmer vet jeg ikke) er at når man kan stå ved siden av en gressklipper og høre på musikk, uten å høre gressklipperen, har man for høyt. Forutsetter kanskje at gressklipperen er på, og det er sikkert bensindrevene klippere det er snakk om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Avhenger av hodetelefoner og outputen til telefonen ja, men siden du spør er sannsynligvis svaret "ja" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå