Rampage Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Han skal klare å argumentere ganske godt for denne: UFOs had been crashing on Earth by the dozens since the mid-1940s, and Secretary of Defense James Forrestal threatened to publicize the fact and was killed to prevent him from doing so; in 1954 "His Omnipotent Highness Krlll"—leader of a species living on a planet orbiting Betelgeuse—appeared on earth and suggested a treaty: The aliens would abduct humans and wipe their memories of the event in exchange for sharing their technology. U.S. officials feared the aliens' superior technology, and felt they had no choice but to accept the conditions offered by the aliens. Aliens quickly broke the treaty, kidnapping and killing humans and livestock. The Cold War, Cooper says, was largely a façade in that the United States and the Soviet Union were actually in close collaboration, both to combat the aliens and to pave the way for a totalitarian one world government. The Majestic 12 committee began selling drugs to raise funds to combat the aliens, reports Cooper, and President John F. Kennedy was assassinated when he objected. Cooper also notes that the alien threat could be a carefully crafted hoax and notes that these reports could also be top secret government aircraft. http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper Greit nok at fantasien er på plass, but bitch please. Endret 7. juni 2008 av Rampage Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 etter å ha lest samtlige bøker, tonnevis med info fra internett og sett et titalls dokumentarer om emnet og trukket forskjellige konklusjoner basert på det jeg har fått vite vil jeg si meg 97 % sikker på at UFO konspirasjonen er sann - aliens har vært her og er til stadighet i kontakt med oss mennesker, roswell episoden hendte og myndighetene prøver så godt de kan å skjule alt sammen. UFOer har blitt diskutert i evigheter på vitenskaps delen av forumet. hvis dere virkelig er interesserte foreslår jeg at dere tar en titt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 call me a nutcase Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) You are. Hvis utenomjordiske har kapasiteteten til å komme til denne kloden og kapasiteten til å prøve å ta kontakt med myndighetene i USA, og så jævlig ofte som folk har sett mye rart og blitt "kidnappet" så er det besynderlig (som det er kommentert ovenfor) hvorfor det ikke kommer nye og bedre bilder, allt disse romvesene trenger å gjøre er å komme fram mot kloden vår så blir skipet deres oppdaget av tonnevis av ulike nasjoner, organisasjoner og hobby-astronomer. Men neida, det skjer ikke, det som skjer er at de sniker seg rundt og lager kornsirkler og presterer å kræsje i den amerikanske ørkenen i tide og utide. Roswell? Skjedde vel under den kalde krigen og hvis det ikke faktisk var en luftballong så var det noe top secret prototypefly som gikk ned og måtte dekkes. Og en liten wikitur gir meg den informasjonen. Joda, jeg ser at det blir diskutert der også. Men det er lite overbevisende materiale og ikke overraskende at captain_bushsprengteWTCmedeksplosiver_obvious blir fascinert av alien-conspiracys. Jeg liker tanken på at utenomjordiske kan ha kommet hit, men det er ca. jack shit bevis eller noe logisk i tankegangen om at de har sneket seg inn i hopetall og havnet i Amerika. Endret 7. juni 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Denne er selvfølgelig ett must: Månelandingen var faket Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fatter ikke at denne tråden har nådd to sider. Hvem tror egentlig at aliens har muligheten til å fly gjennom tid og rom for så å kræsje på planeten vår? Det er da for faen ikke noe billigselskap ala Ryan Air det er snakk om her! Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fatter ikke at denne tråden har nådd to sider. Hvem tror egentlig at aliens har muligheten til å fly gjennom tid og rom for så å kræsje på planeten vår? Det er da for faen ikke noe billigselskap ala Ryan Air det er snakk om her! ganske så mange faktisk. ta en titt på denne pollen: http://www.cnn.com/US/9706/15/ufo.poll/ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Fatter ikke at denne tråden har nådd to sider. Hvem tror egentlig at aliens har muligheten til å fly gjennom tid og rom for så å kræsje på planeten vår? Det er da for faen ikke noe billigselskap ala Ryan Air det er snakk om her! ganske så mange faktisk. ta en titt på denne pollen: http://www.cnn.com/US/9706/15/ufo.poll/ "You can use statistics to prove anything Kent, 40 % of all people know that. Noe sier meg det er VG "random avstemming av de som er på siden" kvalitet over den? "While nearly three-quarters of the 1,024 adults questioned for the poll said they had never seen or known anyone who saw a UFO, 54 percent believe intelligent life exists outside Earth. Sixty-four percent of the respondents said that aliens have contacted humans, half said they've abducted humans, and 37 percent said they have contacted the U.S. government. The poll has a margin of error of plus or minus 3 percentage points. " Det er altså flere som tror at utenomjordiske har kontaktet mennesker, nesten like mange som tror de har kidnappet mennesker som faktisk tror det eksisterer intelligent liv? Haha, nice poll. Endret 7. juni 2008 av Rampage Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Så det er 10% som tror at det ikke finnes intelligent liv utenfor Jorden, men som tror at slike vesener har kontaktet menneskene. Og det er 26% som ikke tror at det finnes intelligent liv utenfor Jorden, som tror at myndighetene skjuler informasjon om slikt liv. Se for deg meningsmålingen: Gallup: Heisann, vi driver en meniingsmåling på vegne av CNN og vil gjerne få stille deg noen spørsmål om aliens. Tror du det finnes aliens? Svar: Nei. Gallup: Neivel. Tror du disse aliens som ikke finnes har kontaktet menneskene? Svar: Ja. Nå er jo definisjonene litt forskjellige. Kanskje de 10% ikke tror at aliens er intelligente. Eller kanskje at de er russere i forkledning... Geir Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Nå stoler jeg aldri helt på statistikk som folk kommer med. Eller som foreleseren sa; Hvis du har huet plassert i en ovn og beina planta i fryseren så har du det statistisk sett ganske komfortabelt. Det stemmer også at CIA og det amerikanske militæret (Flyvåpenets testdivisjon; Skunkworks) har brukt selve UFO-mysteriet til å dekke over nye hemmelige testfly og andre hemmelige prosjekter som de luftballongene de brukte å sende over Sovjet. Og ved å late som om de økte "interessen" for UFO'ene smittet dette over på Sovjet som trodde mange av de rare observasjonene over Sovjet var noe utenomjordisk når det var hemmelige amerikanske fly og ballonger som fløy i deres luftrom. Men det stemmer også at Flyvåpenet tok UFO saken seriøst og nedsatte en granskningskommisjon, 'Project Bluebook'. Den hittil mest kontroversielle granskningskommisjonen må være den franske 'COMETA Report', medlemmene var veldig høytstående personell innen militær og sivilbransje. De konkluderte med at 5 % av tilfellene som ble etterforsket kunne best forklares med ETH (Extraterrestrial Hypothesis). Og de kritiserte USA for å ha drevet en massiv cover-up rundt UFO-fenomenets bevis. http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Blue_Book http://en.wikipedia.org/wiki/COMETA http://en.wikipedia.org/wiki/Extraterrestrial_hypothesis Endret 7. juni 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) fra et matematisk synspunkt så er det ganske logisk at det finnes utenomjordisk liv. i melkeveien er det 100-200 milliarder stjerner, hvor de fleste nok har planeter. så la oss si det finnes 1000 milliader planeter i melkeveien. dette er 1 galaxe. det antas at det finnes flere hundre milliarder galakser, hvor mange planeter det blir er jeg faktisk litt usikker på tenker man på at det det finnes liv på ALLE steder på jodren og gjør litt høytsvevende sansynelighetsregneing, skjønner ihvertfall jeg at det er liv der ute. hvilken form og hvor intlegent det er kan nok variere enormt, når man ser at en gang utviklet livet seg på jorden i for av dinosaurer og nå er det vi som sitter her. konspirasjoner eller ikke, liv er det der ute Endret 8. juni 2008 av leifeinar Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeez, ingen av dere vet noe, så slutt å påstå ting.En meget drøy påstand fra din side. Nøyaktiv hva av det jeg sa er det du påstår jeg ikke har belegg for å si? Ingen her aner noe om sannheten om det som kan klassifiseres som "top secret" i den amerikanske staten. Det var det jeg siktet til. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ingen her aner noe om sannheten om det som kan klassifiseres som "top secret" i den amerikanske staten. Det var det jeg siktet til. hos Video.google.com kan du ser at det er "18 scales above top secret." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå