Buzz76 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har lagt merke til at Microplex er blitt dyre i det siste. 3dfx cool er rimeligere på samme varene. I morges så jeg kaka. De har fått inn Vantec Nexus NXP-201-SL 4x Fan Speed Controller... meget kul sak... bra pris 295,- MEN! Databutikken har samme... til 159,-!!!! Hallo?? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Var litt pris forskjell det. Ta send en mail til gutta der borte. de jobber en 100m unna meg vært der flere ganger kjøpt produkter. Alltid hygglige folk som er meget hjelpsomme. www.microplex.com Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Et annae eks er Lian Li PC70 kabinett: Microplex 2445.- :x quad 1833.- Det er en prisforskjell på hele 612.- Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det varierer mye fra vare til vare. Tror det har noe med hvor mye de selger eventuelt forventer å selge i forhold til hvor mye de har tatt inn. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 når prisforskjellen er bare sånn 100-150 kr vil jeg nok kjøpe det på microplex.. makan til service finnes ikke nesten så får en problemer vet en att det er hjelp å få.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 når prisforskjellen er bare sånn 100-150 kr vil jeg nok kjøpe det på microplex.. makan til service finnes ikke nesten så får en problemer vet en att det er hjelp å få.. Vel når det gjelder hjelp på quad kontra microplex vil jeg si quad er best, hadde en minnebrikke som jeg var usikker på om det var feil på snakket med dem i tlf og de sendte en ny for test uten oppkrav eller noe. Microplex sendte feil front til min cd brenner (Lian Li deksel) kontaktet dem men desverre de kunne ikke sende nytt før jeg hadde retunert det som var feil, jeg sender varer kun i registrerte pakker da dette er eneste måte å få kvittering på så da ville frakten bli 105.- kr ny front ca 70 kr, snakker vi om service??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Sant det, quad er kjent for servicen sin... Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Dem er dyrere en quad på alle Lian Li kabinettene. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 3dfxcool.no sendte meg en ny vifte uten krav om den gamle dah Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg bataler gjerne litt ekstra for den servicen som jeg får hos microplex. Bare positive ting å si om de... Men det må jo være grenser på hvor mye mer de kan ta betalt. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg bruker ikke Microplex lenger, og kommer nok ikke til å gjøre det før de blir billigere og jeg slipper å betale postoppkrav. Har bare hatt gode erfaringer med Netconnection og 3dfxcool, de slår som regel Microplex på pris, og du kan få pakken i postkassen for det Microplex tar i gebyr. Jeg kjøper der det er billigst, og det er en stund siden det var Microplex. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Noen som vet om Vantec Nexus Fancontroller, Sølv går i Chieftec Mid dx serien med døra lukket? Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Pøøhh så om det er dyrere! Microplex Ruler uansett!! Lenke til kommentar
umy Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Pøøhh så om det er dyrere! Microplex Ruler uansett!! kan ikke si meg annet en enig heia microplex! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis Komplett og Microplex hadde fikset Visa betaling hadde jeg vært stamkunde, det gjelder sikker for en del her og jeg vil tro at dem mister en del kunder på dette. De burde egentlig skjerpe seg i mine øyne, Visa betaling blir mer og mer aktuellt i disse dager og billigere for oss som bruker det. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis Komplett og Microplex hadde fikset Visa betaling hadde jeg vært stamkunde, det gjelder sikker for en del her og jeg vil tro at dem mister en del kunder på dette. De burde egentlig skjerpe seg i mine øyne, Visa betaling blir mer og mer aktuellt i disse dager og billigere for oss som bruker det. Må si meg enig, de mister meg som kunde ofte pga dette. Lenke til kommentar
Resus Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Noen som vet om Vantec Nexus Fancontroller, Sølv går i Chieftec Mid dx serien med døra lukket? Jeg har en kompis som har en slik. Tror ikke han kunne sette den i den øverste eller nedertste slotten men det går. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Noen som vet om Vantec Nexus Fancontroller, Sølv går i Chieftec Mid dx serien med døra lukket? Jeg har en kompis som har en slik. Tror ikke han kunne sette den i den øverste eller nedertste slotten men det går. Takk, må han mose døra inn? Takk igjen for ditt svar, vet ikke om jeg kjøper den da! Er den tøff i kabinettet hans? Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hmm 3dfxcool tar mye mer i frakt... Så dem ligger ganske likt med microplex... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hmm 3dfxcool tar mye mer i frakt...Så dem ligger ganske likt med microplex... Mye mer Jeg har alltid betalt mye mindre, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå