Kaffesau Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hver gang jeg logger inn på datamaskinen kommer det opp en feilmelding om at brukerprofilen ikke har blitt lastet. Jeg vet ikke hva som har skjedd, og senest i går funket alt som det skulle. Dette skjer på HP Pavilion dv6000 http://img85.imageshack.us/img85/65/brukerprofiljm1.jpg fikk også en Problem report summary: Problem type; Windows stop error (a message appears on a blue screen with error code information) Solution available? No What does this problem mean? Windows has encountered a problem it cannot recover from and it needs to be restarted Cause; Unknown Computer symptoms; A message appears on a blue screen with error code information (for example: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED) Additional steps for you to take; Please continue to send problem reports so analysts at Microsoft can study and try to correct the problem as quickly as possible Jeg har prøvd å restarte pcen osv osv, men finner ikke ut hva som er galt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har du kjørt en chkdsk på harddisken? Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 hadde ikke gjort det nei, men nå som jeg har gjort det er alt fortsatt det samme oO Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Glemte vel å si at du må ta en full chkdsk, dvs. enten skrive "chkdsk /f" eller krysse av for begge alternativene i GUI'en. Du får da beskjed om at chkdsk ikke kan kjøre nå, og et spørsmål om du vil kjøre det ved neste oppstart. Svar ja og restart PCen. Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 gjort det nå, men problemet er der fortsatt -.- Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 bring up my post Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 finner altså ikke ut hva som er galt oO får ikke fiksa det Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 noen som vet hva som er galt og eventuelt hva som kan fikse det? Lenke til kommentar
Jokke666 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Klarer du å logge deg på i sikkermodus? Windows skylder på ASPI. Last ned og installer ASPI versjon 4.57 eller senere fra www.adaptec.com. Kan hjelpe. Endret 7. juni 2008 av Jokke666 Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 finner ikke ASPI for Vista der -.-¨ står det bare er for Windows 98, NT 4, Me, 2000 og XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå