Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

bigbrother.no nutcase!help!

Anbefalte innlegg

Jeg har vist klart å rotet ting litt til for meg selv.

først så virket ikke min pc, så jeg hadde lånt meg en bærbar. så fant jeg,som mange, ut at jeg skulle få meg et bb abb for å kunne se på nett. trodde jeg skulle få et brukernavn og passord som jeg skulle bruke. men det som skjedde var at det ble sendt et sertfikat til pc'en. nå kan jeg ikke bruke dette på min pc, så vidt jeg vet, og det er ganske så irriterende.

noen som vet om det finnes noen måte å overføre dette sertfikatet?

jeg har winxp på den bærbare, og win2k på min pc.

i need help!

takker folkens

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke sertifikater er filer som lastes ned til maskinen, men bare en sak som legges inn i registeret via hjemmesida det brukes til. Ellers ville det jo florert med klonede sertifikater til nedlasting overalt med en gang, ikke særlig mye sikkerhet i det? Bare teori, aner ikke hva filnavnene er hvertfall..det står jo klart i registreringa til BB at man bare kan logge inn fra maskinen det registreres fra, så du var jo advart.

Hadde vært litt for enkelt å jukse hvis man bare kan kopiere sertifikat-filer mellom maskiner. Mulig jeg driter på draget nå, men det hadde vært interessant å få vite om det faktisk går an likevel :)

Lenke til kommentar

Grrr.nu ble jeg en smule forbanda :evil:

hadde jo regna med at det va no b/p opplegg og ikke no sertfikat! SVARTE!!!

Skal nokk finne ut av det, og da er det til helvette med hele betalingbigbrother!!!

satan,er en smule førbanda nå ja!

Lenke til kommentar

Om du ser på Big Brother-forumet, så er det fullt av rasende brukere. Båndbredden strekker ikke til - og NextGenTel har lagt sikkerhetslisten alt for høyt. Trengte ikke bruke MS DRM - bare brukernavn og passord som i RealOne Player (Helix Server).

For det er jo ikke en ny Hollywood-film - men "bare" BB, som jo også går på tv. Alt for mye styr med DRM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...