Gå til innhold

fylla 08: gief beer - enda en hvor skal vi dra tråd!


Anbefalte innlegg

da skal jeg og 5-6 andre kammerater dra på guttetur, spørsmålet er hvor?

 

ting som vektlegges er

 

- tempratur! det skal være et varmt støk!

- hotell med poolbar er et stort pluss

- Billig mat og drikke

- mulighet for liv og festing

- chill zone på dagen med øl og rolige forhold

- gjerne mye skandinaviere

- helst gode forhold med tanke på; bråk, kurrupt politi og andre slaskete skikkelser

 

jeg personlig la opp full pakke til sunny beach, men noen er skeptiske og synes det virker risky, har kan noen anbefale noen steder og dra? vet godt det at sunny beach sikkert er drit kult hvis du har nogenlunde sosial IQ og folkeskikk, men dog ville de andre ha noen alternativer og se på....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

zakynthos/laganas. Helt konge plass. Har alt du beskriver + meget god mat og generelt sett veldig hyggelige folk bare man viser litt respekt. Oppfører man seg som ett rasshøl så er folk uhøffelige og stygge tilbake.

 

Du finner en megaliten tråd om det lenger nede. Øl drakk jeg ikke på hele turen så det vet jeg ikke hvor my kosta, men man fikk 2 drinker og 2 shots på barerene for 35 kroner. Skulle man han drinker på diskoteketene så kosta en drink 40 ca. Vi hadde poolbar og hadde bestemt oss for at det var dritnødvendig med poolbar, men vi brukte den aldri. Den stengte drittidlig (11 tror jeg) og bassenget var også stengt da. De hadde grei dagen-derpå mat sa noen av de jeg traff på, men jeg fåretrakk subway :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...