Gå til innhold

[AoC]lvl vs Played time!


Anbefalte innlegg

Då lurer eg på korleis man greier 19-80 på 32 timar

Eg sitter her i level 43 å leiter etter gruppe for det einaste questet eg har i field of the dead (brukt nokre timar berre på dette), som er group quest. Mangler quests, har 2 dagar og 17 timar played. Speler guardian.

 

Poster ikke potensielle exploits her gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Då lurer eg på korleis man greier 19-80 på 32 timar

Eg sitter her i level 43 å leiter etter gruppe for det einaste questet eg har i field of the dead (brukt nokre timar berre på dette), som er group quest. Mangler quests, har 2 dagar og 17 timar played. Speler guardian.

 

Poster ikke potensielle exploits her gitt.

Exploits er for de som ikke klarer spillet, som trenger ekstra hjelp (cheat).

De fleste exploitsa er heldigvis fiksa nå :)

Lenke til kommentar
Då lurer eg på korleis man greier 19-80 på 32 timar

Eg sitter her i level 43 å leiter etter gruppe for det einaste questet eg har i field of the dead (brukt nokre timar berre på dette), som er group quest. Mangler quests, har 2 dagar og 17 timar played. Speler guardian.

 

Poster ikke potensielle exploits her gitt.

Exploits er for de som ikke klarer spillet, som trenger ekstra hjelp (cheat).

De fleste exploitsa er heldigvis fiksa nå :)

 

ahahaha :p

bra definisjon.

Lenke til kommentar

dinga 80 på 9 dager played. orker ikke noen alt siden det ikke dropper noe annet gear enn det man har sett til nå,og det er ikke mere og gjøre på lvl80.. så koser meg med D2 mens man venter på D3..yes..har crafta alt, sett alt og gjort alt ..det er temmelig linært så...

 

Clugar. 80 DT, Crom.

Lenke til kommentar
Level: 19

Play time: 22timer & 12 minutt :hrm:

Skal innrømme at jeg har gått mye rundt og sitt på det Funcom har laget også da, litt oppdagelses ferd skader vell aldri :tease:

 

Hvordan i all hverdens navn greier du å bruke 22 timer og 12 minutter på å levle til level 19? Jeg brukte 8 timer til level 18 og litt afk her og der ;)

Lenke til kommentar
Level: 19

Play time: 22timer & 12 minutt :hrm:

Skal innrømme at jeg har gått mye rundt og sitt på det Funcom har laget også da, litt oppdagelses ferd skader vell aldri :tease:

 

Hvordan i all hverdens navn greier du å bruke 22 timer og 12 minutter på å levle til level 19? Jeg brukte 8 timer til level 18 og litt afk her og der ;)

Hehe, godt spørsmål egentlig. Men jeg har ikke spilt så mange MMORPG spill før, så en god del av tiden går vell med til å nyte og gå på oppdagelses ferd for å komme litt inni det :!:

Lenke til kommentar
Level: 19

Play time: 22timer & 12 minutt :hrm:

Skal innrømme at jeg har gått mye rundt og sitt på det Funcom har laget også da, litt oppdagelses ferd skader vell aldri :tease:

 

Hvordan i all hverdens navn greier du å bruke 22 timer og 12 minutter på å levle til level 19? Jeg brukte 8 timer til level 18 og litt afk her og der ;)

Hehe, godt spørsmål egentlig. Men jeg har ikke spilt så mange MMORPG spill før, så en god del av tiden går vell med til å nyte og gå på oppdagelses ferd for å komme litt inni det :!:

 

Skjønner godt det ;) Det første MMO/MMORPG spillet jeg spillte det var WoW ;) Og jeg brukte 13 timer på å oppnå level 14 :p Men når jeg ble bedre i online spilling samt Anarchy online,Runescape,Guild Wars osv så ble jeg bedre og bedre ;)

Lenke til kommentar

Jeg er lvl 46 og har spilt siden Early axess ! ( mange som sikkert ler rått nå :D )

Men jeg er en sakte leveler , jeg drar veldig mye runt på oppdagelse ferd rundtom i hyboria , samt jeg drar meg veldig opp i gathering skills fordi jeg skal bli en helvetes bra crafter . Jeg har god tid , og Funcom vil fikse endel av feila undervei s- en vinn-vinn situasjon ;)

 

Nå sant skal sies , så jobber jeg 6-skift dvs jeg jobber 26 dager i strekk og deretter har jeg 18 dager fri , så nå har jeg 18 dager fri om en uke og da blire litt mer spelling hvis været tillater det ( kaldt og jevlig :D ) .

Lenke til kommentar
Level: 19

Play time: 22timer & 12 minutt :hrm:

Skal innrømme at jeg har gått mye rundt og sitt på det Funcom har laget også da, litt oppdagelses ferd skader vell aldri :tease:

 

Hvordan i all hverdens navn greier du å bruke 22 timer og 12 minutter på å levle til level 19? Jeg brukte 8 timer til level 18 og litt afk her og der ;)

 

Hvorfor rakke ned på ham?

Synes det er bra folk bruker lang tid jeg, viser at man koser seg med spillet.

 

sidenote; skulle ønske det var høst eller vinter, får jo faen ikke spilt slik været er nå.

 

sommer, damer og øl ftw!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Zielon - Level 80 - Barbarian (Har 230 G på meg nu. )

 

har også armored horse som kostet meg 200G ~ ..

Zielon has played for 16 days 6 hours 46 minutes 44 seconds.

 

Hvordan i helsike har du fått så mye penger,har du handlet de på nett eller

Endret av dado
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er med å tjene g nå dado, men tjente mitt på gems og resources. Hadde 150g hest med 100g skill og 100g bag før CC og FoTD "exploit". Og har vel rundt 400g nå, har nesten ikke spillt de siste 4 ukene. Venter bare på at subben skal gå ut ;)

 

Ontopic:

Main hadde jeg spillt 8 dager eller noe slike før jeg kom til lvl 80, alten hadde jeg mellom 2 og 3 dager spilt før den var 80.

Endret av jihn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...