Andrepp Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jeg er veldig forelsket(virkelig dopet av kjærlighet) i en enormt vakker jente. Vi har et godt vennskap sammen med et par-tre andre folk. Helt kanon kule folk, btw! Jeg legger ikke skjul på at jeg har følelser for henne, og hun vet det. Et forhold ville uansett ha ødelagt vennskapet mellom oss.. Så jeg har bestemt meg for å beholde status quo. Men jeg lurer på: Liker jenter gutter som ønsker noe mer enn å være venner? Burde jeg holde en lav profil og bare være "venn"? Vi er i alderen 14/15år. Takk for all hjelp på forhånd! Endret 4. juni 2008 av andrepp Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Siden du har tenkt å holde "status quo", så bør du vel ikke prøve deg på noen tilnærmelser som kan bli misforstått av henne (eller forstått, for den del). Dog vil hun sannsynligvis like deg akkurat like godt selv om hun vet at du har følelser for henne, så lenge du ikke prøver deg på noe videre dersom hun har avvist deg. Blir kanskje litt merkelig i starten, men det går seg nok til. Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Siden du har tenkt å holde "status quo", så bør du vel ikke prøve deg på noen tilnærmelser som kan bli misforstått av henne (eller forstått, for den del). Dog vil hun sannsynligvis like deg akkurat like godt selv om hun vet at du har følelser for henne, så lenge du ikke prøver deg på noe videre dersom hun har avvist deg. Blir kanskje litt merkelig i starten, men det går seg nok til. Det høres smart ut! Jeg prøver meg ikke på noen "tilmnærmelser", selv om jeg virkelig vil.. Og hun har ikke avvist meg i det hele tatt. Har faktisk en ganske god følelse med tanke på meg og henne. Virker faktisk som om hun prøver å engasjere seg i ting jeg liker og sånt, og det er vel positivt. Foruten det så snakker vi mye både i Rl og over msn og vi gjør ting sammen i vennegjengen. (overnattet flere helger hos hverandre) Men on.topic: Litt mer generelt lurer jeg på, liker jenter gutter som ønsker noe mer enn bare vennskap? Forutsett at hun ikke har avvist allerede og holder dørene åpne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Var i samme "situasjon" som deg på ungdomsskolen. Var kjempe forelsket i en venninne, men gadd ikke gjøre noe med det for det kom bare til å bli tull uansett. Jeg visste ikke at hun visste at jeg hadde følelser for henne, men hun visste altså det. Fikk plutselig en melding av henne der hun sa at "Jeg trodde jeg var jenta di jeg" når jeg var på dealern med en annen. Var litt morsomt ^^ Var ikke noe problem at jeg hadde følelser for henne i grunn. Hun behandler meg ikke noe annerledes i den perioden. Vi er forsatt venner den dag i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå