Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ei jente på trinnet.

Gjest wannabewithyou

Anbefalte innlegg

Gjest wannabewithyou

Hei! :)

Det er ei jente på trinnet mitt, uheldigvis i en annen klasse, som jeg liker/er forelska i, klarer ikke stoppe å tenke på henne.. Vi snakker litt sammen på skolen, over SMS og på MSN. Jeg har ikke all verdens til selvtillit, og har heller ikke stor erfaring med jenter.

Veit ikke om dette er et "teite" eksempler, men når jeg får blikkontakt med henne smiler hun alltid, hun gir meg klemmer når vi ser hverandre og hun sender liksom meldinger til meg først noen ganger, betyr det noe? :- s

Vi har også avtalt at vi skal se film sammen snart, men jeg vet ikke om hun liker meg, eller om hun bare gjør det fordi hun ikke har noe bedre å finne på.

Kort summert;

Hvordan viter jeg at hun liker meg?

Hvordan bør jeg gå fram?

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! :)

Det er ei jente på trinnet mitt, uheldigvis i en annen klasse, som jeg liker/er forelska i, klarer ikke stoppe å tenke på henne.. Vi snakker litt sammen på skolen, over SMS og på MSN. Jeg har ikke all verdens til selvtillit, og har heller ikke stor erfaring med jenter.

Veit ikke om dette er et "teite" eksempler, men når jeg får blikkontakt med henne smiler hun alltid, hun gir meg klemmer når vi ser hverandre og hun sender liksom meldinger til meg først noen ganger, betyr det noe? :- s

Vi har også avtalt at vi skal se film sammen snart, men jeg vet ikke om hun liker meg, eller om hun bare gjør det fordi hun ikke har noe bedre å finne på.

Kort summert;

Hvordan viter jeg at hun liker meg?

Hvordan bør jeg gå fram?

Takk for all hjelp!

Virker vertfall som gode tegn...! :)

Lenke til kommentar
Gjest wannabewithyou

Takk for raske svar! :- )

Håper det går bra med den filmen, vi har ikke avtalt helt tidspunkt enda, men en gang i nærmeste framtid :- )

noen jenter som har peiling på hva de eksemplene kan bety, eller noen andre med peiling på jenter? :D

Lenke til kommentar

Tja.. det spörs litt på jenta. Noen jenter er jo veldig klengete og kosete av seg. Hvordan denne jenta er vet vel du bedre enn meg ;) Om hun ikke er forelska i deg, så kan hun väre interessert iallefall. Du får pröve å gjöre dine beste forsök på å sjarmere henne i senk:)

Lenke til kommentar
Tja.. det spörs litt på jenta. Noen jenter er jo veldig klengete og kosete av seg. Hvordan denne jenta er vet vel du bedre enn meg ;) Om hun ikke er forelska i deg, så kan hun väre interessert iallefall. Du får pröve å gjöre dine beste forsök på å sjarmere henne i senk:)

Ja, du burde prøve å sjarmere henne i senk... :!:

Lenke til kommentar
Gjest wannabewithyou

Takk for alle svar!

Blir glad av å høre at dere tror hun liker meg, og jeg håper selvfølgelig dette er sant.

Men, jeg har som sagt ikke mye erfaring med jenter, og jeg har ikke allverdens til selvtillit, så hvordan kan jeg gå frem, hva bør jeg si? :)

Takker for all hjelp! :)

Lenke til kommentar

Vi jenter, jeg iallefall, liker gutter som er litt sjenerte. Det kan være så utrolig søtt :love:

Det er ikke mye som skal til, bare smil til henne, gi henne noen komplimenter og bare småsnakk med henne om hverdagslige ting. Etterhvert kommer resten av seg selv. Du må bare hive deg ut i det. Du blir mer og mer sikker på deg selv etterhvert. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest wannabewithyou

Tusen takk for alle svar! :)

Tror vi skal se film neste helg, vet ikke helt enda, men håper på det beste!

Kommer tilbake med oppdatering om hvordan det gikk!

Nok en gang, tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Gjest wannabewithyou

Faen!

Tror hun bare har leika med meg, eller gitt falske forhåpninger osv...

Hun var sur for noen dager siden, og jeg sa at jeg ikke orket å snakke med henne mens hun var sur, så skar alt seg! Alt utviklet seg fra en utrolig TEIT greie, til å bli forverret. Prøvde å unnskylde meg, hun sa at alt var ok, men det virker ikke sånn. Hun avblåste filmen, og hun svarer bare kort, surt og blir utrolig fort irritert nå.

Jeg er en idiot, skulle vel aldri ha trodd at hun likte meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...