Mister t Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hvilken strømforsyning er de beste? Jeg har for tiden abit kabinett og har hørt at de har veldig bra strømforsyner. Er det liksom Chieftec som er det råeste, eller er det hipp som happ?? Lenke til kommentar
Noty Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 har cheftech men holder en knapp på enermax sine psu'er :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 sier seg selv. chieftec har da greie nok psu'er. men enermax er da rett og slett bedre. det kan man til og med se på bildene! man ser lett at enermax'en er mer forseggjort. chieftec'en virker -veldig- standard utseende. prisen gjenspeiler det litt også.. hos microplex.no koster chieftec 340w 390,-kr. de nye enermax 350w de har koster 758,-. de litt eldre enermax 350w koster forresten 595,-. Altså.. det er ingen tvil om at det er begge bra powersupply'er. Men enermax ligger foran i kvalitet.. det er jeg sikker på. Har en anelse om at Enermax 350W bråker mindre enn Chieftec 340W.. har hørt 340'en til chieftec..og den jeg hørte bråkte mest av alt i en pc : Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Hva med Noise control da? Er de bra? De koster jo endel de oxo... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Chieftec 300W er ein bra psu bråker mykje minde enn 340W utgaven Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Angående pris på Enemax, skal det jo sies at de bruker to stk vifter som koster flere hundrelapper alene. Det er nok det som gjør den store forskjellen på de to i pris, men Enermax er jo sikkert bedre kvalitet ellers også. Ville bare påpeke at viftene koster endel her!!! :razz: Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Skjønner ikke hvorfor alle lovpriser Enermax. :?: Synes ikke noe om Enermax i de hele tatt. +5V spenninga er jo helt i mongoland, min ligger på 4.90 idle. Det er jo ikke akkurat noe å skrike av glede for. Plutselige reboots er ikke så digg det heller, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå