Ufrisk Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kriteriene er at det skal være enkelt, men likevel godt. Så, noen middagstips? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kriteriene er at det skal være enkelt, men likevel godt. Så, noen middagstips? Ja, pizza er enkelt og samtidig godt. Det er bare å sette den inn i stekeovnen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Spaghetti bolognes(e?) ? Endret 4. juni 2008 av Michael691 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Slenger meg på tråden. Daglig problem dette her Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Selv slenger jeg sammen gryterett til dagens middag. Enkelt og raskt. Bare steik 500gram kjøttdeig og hell det til sist oppi kjelen hvor gryterettblandingen koker. Spiser man ikke alt kan man jo også varme til kvelds eller i morgen. For sunnhetens skyld spises den med salat og grovbrød Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg bestemte meg for toro risgrøt idag! I og med at det er fotballkamp senere, pizza må med til den :] Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 ah, grilling hørtes deilig ut. Er dessverre bare 6 grader og ingen sol her Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ah, grilling hørtes deilig ut.Er dessverre bare 6 grader og ingen sol her 29 grader i sola her i Stavanger Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ah, grilling hørtes deilig ut.Er dessverre bare 6 grader og ingen sol her Hehe, samme som DSG bor også i stavanger å sola skinner :!: Skulle det ikke være fint grille vær over hele norge da? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Oslo melder 30 grader i sola og dagens meny er: * Grillspyd med scambi og grønnsaker * Flatbiff av okse * Løvbiff av okse * Ris * Bearnessaus * Grillpotetsalat (den røde, mmmm, skikkelig god) + ventepølse seff (av kalkun) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Oslo melder 30 grader i sola og dagens meny er:* Grillspyd med scambi og grønnsaker * Flatbiff av okse * Løvbiff av okse * Ris * Bearnessaus * Grillpotetsalat (den røde, mmmm, skikkelig god) + ventepølse seff (av kalkun) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fjordland skal aldri undervurderes på late dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vi kan jo lage en "middagstipstråd" ut av denne, nå som du fant noe å spise i går? Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Idag hoppet jeg over middagen, men nå står kjæresten min å lager hamburgere til meg - fra stabburet! Enkelt og kjempegodt :] Med salat, dressing, ketsjup og ost på. Deilig. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fjordland skal aldri undervurderes på late dager. Sant så sant. Biff stroganoff er tingen Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Spis en vedkubbe. Der er det mye fiber Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Pita-brød pizza. Pita-brød (gjerne frossent) med ketchup, krydder, pølse og ost. 10 min i ovnen. FERDIG! Har du noen minutter ekstra, kan du koke hermetiserte tomater (i biter, eller bruk stavmixer). La de småkoke ca 10 min til sausen har blitt tykk og god og bruk dette istedet for ketchup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå