Litek89 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Det er egentlig funcoms "test"... Alle de som har lagt inn protest på forumet blir egentlig kastet ut om 1 uke etter grundigere alderssjekk ^^ Endret 4. juni 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Synes også at det er patetisk at folk ville si opp abonnementet bare fordi brystene har blitt mindre. Er virkelig folk så kåte? Da burde de virkelig få seg et liv ... Det har nok lite med at folk er kåte på karakterene sine, men heller mye med at karakterens utseende blir endret.... Jeg hadde blitt gretten om min karakter endret utseende, si fra skallet til nærmest rosa hanekam? Evt. at bena ble halvparten av størrelsen og karakteren la seg ut i bredda... Nei, få deg selv et liv og ikke rakk ned på folk bare fordi kanskje du ikke ser på det som en stor deal. Spiller forøvrig ikke en kvinnekarakter. Litt forskjell på om puppene blir bittelitt mindre og det at du får en helt annen hårfrisyre med annen farge da, må ikke dra ting for langt her Tja, prinsipp er prinsipp. Kjenner til mange personer som er meget opptatt av hvordan deres karakter ser ut til, ned til minste detalj - hvordan nesa ser ut i forhold til øyene osv. Og Hvem har sagt at det kun er gutter som spiller dette spillet? Prøver selv å få min karakter til å se mest mulig lik meg selv, og det er jeg overbevist om at det er flere som gjør. - - - Aivio: Føler meg slettes ikke truffet, men er grundig lei endeløse konklusjoner om at det er noe galt med folk om man har et annet synspunkt. At jeg går i forsvar av disse personen "uten liv" har ingenting med at puppestørelse å gjøre, det er rent tilfeldig - og "uheldigheter" som kommer ut av dette er fabrikert av andre. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er de store puppene som krever så sinnsykt mye av maskinen, ved å redusere bryststørelsen glir spillet mye bedere, selv på eldre maskiner. Det er noe alle vet. Men nå hakker Hyboria videre på PC`en min takket være verile "fjortiser" som så vidt har sluttet å amme. Lenke til kommentar
slash Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 HAHAHAHAHAHAHA! En god latter forlenger livet! Alt folk skal grine over.. Jeg ble faktisk litt irritert da jeg skulle lage en female alt i AOC, ville lage en litt mer "realistisk" dame med ekte hofter og lår, pluss normale bryster, men selv det minste mulige brystmålet var jo nok til å gi de fleste komplekser. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ser ikke ut til å være noen som tenker på oss som vil ha valget til å la damene ha annen størrelse enn "enorm". Og så er det jo mange fans av "delicious flat-chest" også. Endret 4. juni 2008 av MrGs Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Det samme tenker jeg også Edit: "Flat-chest is a status symbol", sa en viss someone. Endret 5. juni 2008 av Motoko Lenke til kommentar
ryback Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Liten tue kan lage mye bråk virker det som. Nå er det en gang slik at i Conans univers så er alle menn muskuløse og alle damer slanke og barmfagre. For å være tro mot tegneserien så bør det være slik i spillet også. Men mengden støy som blir generert er kanskje litt i overkant. Og ja - puppestørrelse betyr noe for mang en nerd. Jeg kjenner en som var mer eller mindre forelsket i Lara Croft og det var ikke fordi hun har mye penger. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 off, off... Get a life tanken kommer fort......... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Man prøver å kvitte seg med oppfatningen om at dataspillere er nerder som ikke får damer i RL og så skjer dette. Ikke akkurat positivt for imaget til dataspilling. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg trodde at 18 års grensen skulle hindre 12 åringene å spille!!18års anbefalt aldersgrense. Er ingen lovregulert aldersgrense på spill i norge (eller i de fleste andre land i verden).I USA er de ganske strenge på sånt Dagens! Hver stat har eget lovverk, så å nevne USA's lovgivning funker heller dårlig Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Man prøver å kvitte seg med oppfatningen om at dataspillere er nerder som ikke får damer i RL og så skjer dette. Ikke akkurat positivt for imaget til dataspilling. Men herre***... Hvor er personene som har truet med å slutte på grunn av dette? Hvor er skandalen? Begynner å bli lei av krisemaksimering til enkelte her. Det eneste er at noen har OPPDAGET dette. Det er nyheten, ikke noe annet. Og gamere klarer jammen å oppdage mindre ting enn dette, i spill som har færre spillere enn dette. Uansett hvordan du snur på det, så er det faktisk ikke en så smal nerdesak som noen påstår. Noe sånt ville uansett blitt oppdaget i et spill med over 500000 spillere... "Imaget til dataspilling"? Give me a break, dataspilling er ikke lenger noe mindretallsfenomen som trenger å være redd for noe generelt rykte... Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det latterlige er at det hele tatt blir noe stor sak av på funcoms sine sider. At det ikke er sånn.. Puppene har minsket.. Å ja ^^ Jaja.. Men neida, her SKAL de tilbake til store og konspirasjonsteoriene flyger.. Det er en fillesak, som KUN nerder kunne tatt seg bryet med å ville forandre på. Alle andre kunne ikke gitt mindre fanen i hvor store bryster en virituell figur har. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vel alle spillerne ville vel ha ønsket minst mulig med bugs i spillet sitt, men å lage en nyhetssak ut av det er litt pussig. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Er det seriøst noe å klage over at puppene på en avatar har blitt mindre? Hva er det de har gått fra? F til DD? Er en hel haug her inne som sier: huh? har de blitt mindre? Og sist, men ikke minst.. Dette ville ikke skjedd hadde de blitt større! Endret 5. juni 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvem klager? Begynner ærlig talt å bli drittlei denne tråden (eller den tåpelige "nyheten" som den følger). Det blir sjelden noen god tråd av en slik nyhet, men denne tråden her har blitt en orgie av tåpelige utsagn "Aahh.. Dere er så patetiske dere som klager!!!" uten at noen aner hvem som har klaget. Det finnes bedre måter å hevde seg selv på. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Man prøver å kvitte seg med oppfatningen om at dataspillere er nerder som ikke får damer i RL og så skjer dette. Ikke akkurat positivt for imaget til dataspilling. Men herre***... Hvor er personene som har truet med å slutte på grunn av dette? Hvor er skandalen? Begynner å bli lei av krisemaksimering til enkelte her. Det eneste er at noen har OPPDAGET dette. Det er nyheten, ikke noe annet. Og gamere klarer jammen å oppdage mindre ting enn dette, i spill som har færre spillere enn dette. Uansett hvordan du snur på det, så er det faktisk ikke en så smal nerdesak som noen påstår. Noe sånt ville uansett blitt oppdaget i et spill med over 500000 spillere... "Imaget til dataspilling"? Give me a break, dataspilling er ikke lenger noe mindretallsfenomen som trenger å være redd for noe generelt rykte... Ta det rolig, du trenger ikke å tilte helt. Sto du opp på feil ben i dag? Jeg har da ikke sagt noe om folk som truer med å slutte, eller skandale. Jeg sier heller ikke at det bare er nerder som spiller. Ja da, dataspilling har blitt mer mainstream, men det henger fortsatt i igjen noen fordommer enkelte steder. Overskrifter som "Puppesjokk/Puppebråk i AoC" hjelper ikke på dette. Noen folk leser disse overskiftene og tenker sitt. Hjelper heller ikke å komme med en mer eller mindre sammenghengende rant til forsvar for dataspilling. Endret 5. juni 2008 av Monkeyboy Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Denne tråden, slik den har utviklet seg, gjør mere dårlig for dataspilling enn det ikke-nyheten om puppene gjør. Jeg tror jeg har fått frem poenget mitt. Det er åpenbart mange som føler at de trenger å distansere seg fra en stereotyp om dataspillere som artikkelen ikke engang klarer å bevise at eksisterer. Men det blir litt krampaktig når alle sitter her og snakker om hvor patetiske disse spillerne er, uten at man vet om de finnes engang... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) slettet pga dobbelposting. Hva er galt med serverne her på forumet for tiden? Endret 5. juni 2008 av Monkeyboy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er da helt bevist gjort ifra funcom dette. Tragisk oppførsel på et norsk firma. ...eller ikke. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) tipper det hadde blitt mindre "amagawd, kom deg på byn og se non real life tits 'a!!1" om det hadde vært en annen kroppsdel som hadde blitt krympa. For eksempel hodet hadde vært en artig detalj å krympe, som jeg vil tro hadde fått minst like stor mediedekning. Men det har ikke samme klangen: "amagawd, kom deg på byn og se non real life heads!....ehm.." Endret 5. juni 2008 av Leken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg