Gå til innhold

Funcom overrasket over puppebråk (PC)

Anbefalte innlegg

Synes også at det er patetisk at folk ville si opp abonnementet bare fordi brystene har blitt mindre. Er virkelig folk så kåte? Da burde de virkelig få seg et liv ...

Det har nok lite med at folk er kåte på karakterene sine, men heller mye med at karakterens utseende blir endret.... Jeg hadde blitt gretten om min karakter endret utseende, si fra skallet til nærmest rosa hanekam?

Evt. at bena ble halvparten av størrelsen og karakteren la seg ut i bredda...

Nei, få deg selv et liv og ikke rakk ned på folk bare fordi kanskje du ikke ser på det som en stor deal.

Spiller forøvrig ikke en kvinnekarakter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes også at det er patetisk at folk ville si opp abonnementet bare fordi brystene har blitt mindre. Er virkelig folk så kåte? Da burde de virkelig få seg et liv ...

Det har nok lite med at folk er kåte på karakterene sine, men heller mye med at karakterens utseende blir endret.... Jeg hadde blitt gretten om min karakter endret utseende, si fra skallet til nærmest rosa hanekam?

Nei, få deg selv et liv og ikke rakk ned på folk bare fordi kanskje du ikke ser på det som en stor deal.

Litt forskjell på om puppene blir bittelitt mindre og det at du får en helt annen hårfrisyre med annen farge da, må ikke dra ting for langt her

Lenke til kommentar

Det er de samme folka som klager på denne puppestørrelsen som holder burgerindustrien gående.

Dem som blir kåt av et spill, eller rettere sagt de som ikke blir kåt fordi de virtuelle kvinnenes bryster har minket noen pixler, har mistet all kontakt med det virkelige liv i tilleg til fornuften, som i enkelte tilfeller er grei å ha.

Å herregud, dette er gale. Gamere som er så inneslutta som dette burde vært fratatt alt datautstyr og plassert på en øde øy.

Lenke til kommentar
At noen kunne hele tatt bry seg om det... Er et sted jeg kjenner det teller: UTE PÅ BYN... IN REAL LIFE!!!!

'BYN' ?

Beklager, kan ikke si at jeg har hørt om den plassen.

Mener du kanskje 'byen' som det heter på norsk ?

OT:

Brystene i Age of Conan ser jo strengt tatt ræva ut anyway..

Lenke til kommentar

Tipper folk som sier at de sier de avslutter om det ikke blir fikset fleipa litt med det. Mer som en parodi på alle andre som sier de slutter hvis classen sin ikke blir buffa snart etc.

Håper da det iallefall :p

Skjønner ikke at det ble så stor sak ut av det

Lenke til kommentar

Virker som du følte deg truffet av utsagnet over. Kanskje du er en av de som er gretten pga nesten umerkbart mindre bryststørrelser. :mrgreen:

Nei bittelitt mindre bryster er langt fra like ille som om karakteren gikk fra skallet til nærmest rosa hanekam.

Og den lille forskjellen som er der går ikke ut over gameplayet eller spillbarheten.

Rett og slett patetisk at folk reagerer slikt på dette. En liten puppeforskjell på en damekarakter i et spill.

Lenke til kommentar
Brystene vil få tilbake sin normale størrelse så raskt som overhodet mulig.

:D Som om størrelsene i spillet vanligvis er så normale...

skulle vært:

Brystene vil få tilbake sin unormale størrelse så raskt som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
At noen kunne hele tatt bry seg om det... Er et sted jeg kjenner det teller: UTE PÅ BYN... IN REAL LIFE!!!!

Ikke noe mer modent den holdningen der heller akkurat...

'BYN' ?

Beklager, kan ikke si at jeg har hørt om den plassen.

Mener du kanskje 'byen' som det heter på norsk ?

OT:

Brystene i Age of Conan ser jo strengt tatt ræva ut anyway..

Er jo ikke akkurat det :p.. Ingenting er som å sitte på en brygge og kike litt rundt om seg, drikke en solpils med gutta og bare nyte livet.. Sommer, sol øl og damer er en helt klar sammenheng. Ingen menn kan si at det er noe enn legger merke til. Selvfølgelig lærer enn fort at det ikke er så veldig mye å si i det store og hele.. Men svarte heller kunne ikke ofret en tanke på noen virituelle pupper..

Endret av Litek89
Lenke til kommentar
Mange mistenkte også at puppekrympingen var et forsøk på å utvanne Age of Conans voksne innhold, kanskje for å gjøre spillet mer familievennlig.

Hoho. Tydeligvis ikke så voksne mange av de som spiller AoC i alle fall, uavhengig av innhold. :roll:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...