Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

......og så er det sommerferie igjen....


Gjest GH22

Anbefalte innlegg

For det første er kanskje ikke de som som spiller mye spill som feks Wow, Runescape, Conan eller lignende de optimale vennne ettersom de bruker mye tid på det. Om du selv spiller noen av disse spillene eller lignende og fortsatt lurer på hva som er gale, hvorfor ingen tar kontakt, da er det kanskje du som er problemet. Andre skjønner nok at du helst vil sitte inne og spille og ungår å ta kontakt...

 

Personlig har jeg flyttet fra sogn (omtrent sogndal) til Bergen i år, og fullfører 10 klasse her. (er egentlig fra Bergen men bodd i sogn en stund og). Jeg har ikke hatt noe problemer med å få venner her, sikkert fordi jeg stort sett er blid og mottakelig:) Kommer selvsagt an på hvilken folk du kommer borti, og der var jeg veldig heldig. Gøyeste folkene jeg har møtt hele mit liv her:D Et tips som funker: vær en orginal en, folk liker det:D

 

ja, det hjelper å skille seg litt ut.. ha litt selvironi..gjerne være litt "luney" :wow::p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det første er kanskje ikke de som som spiller mye spill som feks Wow, Runescape, Conan eller lignende de optimale vennne ettersom de bruker mye tid på det. Om du selv spiller noen av disse spillene eller lignende og fortsatt lurer på hva som er gale, hvorfor ingen tar kontakt, da er det kanskje du som er problemet. Andre skjønner nok at du helst vil sitte inne og spille og ungår å ta kontakt...

 

Personlig har jeg flyttet fra sogn (omtrent sogndal) til Bergen i år, og fullfører 10 klasse her. (er egentlig fra Bergen men bodd i sogn en stund og). Jeg har ikke hatt noe problemer med å få venner her, sikkert fordi jeg stort sett er blid og mottakelig:) Kommer selvsagt an på hvilken folk du kommer borti, og der var jeg veldig heldig. Gøyeste folkene jeg har møtt hele mit liv her:D Et tips som funker: vær en orginal en, folk liker det:D

 

ja, det hjelper å skille seg litt ut.. ha litt selvironi..gjerne være litt "luney" :wow::p

 

 

Absolutt, ingen tvil;)

Lenke til kommentar

På tide og skrive en liten livshistore...Neida

 

Men i 8. og 9. så var jeg også "nerd" og på fritia var det RuneScape, LOTRO eller CS i hode på meg...når jeg sto opp sto jeg opp 10 min før skolen starta (bodde nerme skolen) og fiksa meg ikke (*Grøsser selv den dag i dag*) men i siste halvåret av 10. bestemte jeg meg for "Dette orker jeg ikke, jeg SKAL forandre meg".

 

Jeg startet første skoledag etter juleferien med og sosialisere med mine bedre venner og ikke mine "nerde"-venner og fikk da automatisk enda fler venner for hver dag som gikk. Var ofte ute flere timer hver dag, noen ganger kom jeg hjem 17:00 andre dager 22:00 på skoledager ligsom. Det var sykt gøy og jeg angrer ikke på mine valg. Så fikk jeg et forslag fra et par venner om og sette i gang en fest med "invited ppl only" i en leilighet til moren min som hun aldri bruker. jeg gjordet det og BANG +50 STATUS (måtte bare xD litt nerde humor : P) fikk masse nye venner den kvelden og det var sykt gøy. Endte med at jeg hadde så mye og gjøre hver dag at jeg ikke hadde tid til PC og det var egentlig deilig.

 

Jeg har gått fra og være en som var innadvent og asosial til utadvent og ekstremt-sosial og det har virkelig vist sin pris i gull. Jeg angrer så og si ikke på noe jeg har gjort. Jeg fiksa meg rundt 50 venner på 4-5 måneder, Hvordan? JO bare dra på fester og ha det gøy.

 

Nå drar jeg på fester så og si hver helg...Hadde planer om og slappe av denne helga men neida det var umulig da var en veninne av meg hjemme alene og jeg og kompisen min dro bort til hu Fredag og Lørdags kveld og drakk ^^ Sosialiserte og fikk faktisk 1 venn til der uten og egentlig planlegge det. Nemlig en som besteveninna til veninna mi holder på med.

 

i Fjor sommer satt jeg inne og nerda CS, i ÅR så blir det Strand, Sol, Beach-Babes, Fest & Fyll ^^,

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke alle folka som skriver her ute etter drikkevenner, de finner man så og si overalt, nei takk det livet der sluttet jeg med for 3 år siden. Jeg er glad at jeg har de vennene jeg har nå, venner som jeg kan finne på andre ting med enn å dra med på fester hver helg og drikke. Nei det blir heller å reise på ferie, Japan, Jordan, USA, og holde på med andre aktiviteter, paintball, gocart, biljard, bowling, fotball, modellfly/helikopter flyving (det anbefales) litt gaming PS3/X360 osv. Nå er det bare å jakte på ei fornuftig dame så skal alt være i boks. :yes: Life is good to me, vet ikke hvorfor (utenom kjærlighetsfornten da).:p

Lenke til kommentar

Jeg er så enig med de to over meg:D

 

spilte litt Runescape før i gamle dager jeg og, men var ganske god da:p um, 107 cb og omtrent 1700 totalt?

Uansett, å slutte med slike spill er helt seriøst en befrielse! Det kan kanskje føles vanskelig om du er opphengt, men alt blir så mye mye bedre etterpå;)

 

 

~Jeg har det morsomt jeg~

Lenke til kommentar
i Fjor sommer satt jeg inne og nerda CS, i ÅR så blir det Strand, Sol, Beach-Babes, Fest & Fyll ^^,

Fra den ene ekstreme til den andre, med andre ord? Jeg tror at det de trådstarter (og de fleste andre) er et sted midt i mellom, noe litt mer balansert. :) Ihvertall er det slik jeg føler det.

Lenke til kommentar

Jeg føler at jeg de siste par årene har vokst fra vennene mine. Vi er jo fortsatt venner, men henger ikke sammen lenger. Den siste tiden har de bare snakket om ting jeg ikke bryr meg om eller skjønner en shit av. Jeg følte meg litt utstøtt, men siden det bare er spill og PC-spesifikasjoner som surrer rundt i huet på dem gidder jeg ikke engasjere meg mer.

Etter overgangen til ungdomsskolen har jeg prøvd å få flere venner og har havnet litt imellom alle gjengene, altså utstøtt overalt.

 

Sist gangen jeg ble invitert med på noe var da jeg tilfeldigvis støtte på noen i dagligvarebutikken. Etter at jeg hadde vært hjemme med varene 10 min senere traff jeg dem igjen ved idrettshallen og den store begivenheten var et masseslagsmål med 9. klasse fra en annen skole.

 

Jeg har gitt helt opp å bli bedre kjent med de på skolen min. Mens jeg interesserer meg for alkohol, musikk, film, politikk osv., har de fleste andre forhåndsbestilt GTA 6 måneder i forveien og konkurrerer om å bli først ferdig med det påfølgende helg. Spill kommer jeg aldri til å få tilbake noen særlig interesse for, nå er det 3 år siden jeg la Playstation-kontrolleren på hylla.

Jeg gleder meg bare til jeg er ferdig med ungdomsskolen og kan gå på videregående ved faren min som bor et stykke unna, og jeg kan treffe folk som aldri har hørt om meg og har samme interesser som meg.

Lenke til kommentar
i Fjor sommer satt jeg inne og nerda CS, i ÅR så blir det Strand, Sol, Beach-Babes, Fest & Fyll ^^,

Fra den ene ekstreme til den andre, med andre ord? Jeg tror at det de trådstarter (og de fleste andre) er et sted midt i mellom, noe litt mer balansert. :) Ihvertall er det slik jeg føler det.

 

Nja er også en mulighet og se det på :) Skal ta pauser med Age of Conan også da selvfølgelig ^^

 

[snip..]

 

Ja til høsten starter jeg på skole (i samme by da som jeg bor i men men) hvor så og si ingen har hørt om meg (vet aldri hvilken rykter som går). Så får en ny start :D ^^,

 

Ugug :( Sommerferie ja, og jenta jeg er så forelska i drar bort nesten hele ferien :cry: Det ekke lett gitt :(

 

Huff :( Sånt er seriøst ille vet åssen du har det... :\

Endret av Surmoth
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Huff... kjedelig start på sommern ihvertfall. Den vennegjengen jeg vanligvis henger med daglig er alle sammen opptatt hele tiden. Jeg har fått fri fra skolen, mens andre fortsatt har eksamen osv, desuten er det mange av de som jobber hver eneste dag etter skolen helt til sånn 10-11 tiden og da sier det seg selv at jeg ikke får vært så mye med dem. Mange av dem har også nettopp fått lappen og kjører bil døgnet rundt. Og de som ikke er opptatt hører jeg ikke så veldig mye fra egentlig. Været er ganske dårlig og, i forige uke var vi jo sammlet mange ute og grillet og badet nesten hver dag. Men nå er det bare overskya og dritt så det blir mye innesitting... Greit nok at jeg liker å spille, men bare i små doser, blir fort lei...

 

Jeg blir bare deppa,sliten og lei av å sitte inne aleine hele tiden så det blir til at jeg henger med andre folk jeg ikke liker sånn veldig. Sånn som igår stakk vi ut fire stykker og satt og drakk på en offentlig plass, de begynner å kaste søppel rundt om kring og sånn, jeg blir bare flau... Vi stakk videre til byen og der møter jeg selvfølgelig på ei venninne i den andre vennegjengen min og hun er ikke så veldig begeistra for at jeg er med dem for å si det sånn.

 

Men nå sitter jeg her på et jævla forum og klager, har ikke noe å gjøre, orker ikke ringe de i den "andre" vennegjengen heller. Jaja blir nok bare til at jeg gamer hele dagen, mens jeg egentlig kunne tenkt meg ut å spille fotball eller noe, virker som jeg er på god vei til å bli avhengi av wow igjen også, selv om det kommer i bakerste rekke nå har spillinga blitt mer og det er ikke noe jeg vil....

Lenke til kommentar
Jeg tror gjensidig kjærlighet er noe kun en vakker elite kan ha. Q_Q

Haha så fort jeg leste det inlegget begynte jeg egnetlig og le, siden da tenkte jeg på typen til en god veninne av meg...Han er ikke akkurat spesielt pen for og si det sånn og ingen forstår åssen han klarte og bli sammen med en sykt pen jente. Så du må ikke bare tenke på Utsenet Eryk, Personligheten teller også for et forhold :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...