Gjest Strengen under hodet? Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg holdt på med et kvinnfolk igår og var helt sikker på at hun hadde mensen siden sengen var full av blod etter vi var ferdig, men når jeg var i dusjen tidligere idag og dro bak hodet så kjente jeg at det svidde noe helt jævlig under den strengen og det ser ut som om den har røket! Er det noe jeg kan gjøre med d eller vil det bare gro hvis jeg lar lillemann hvile et par uker elns? D gjør JÆVLIG vondt når jeg drar bak forhuden skikkelig og jeg kan tenke meg at når jeg hadde boner igår så nærmest sprutet d blod uten at jeg fikk det med meg, men da kjente jeg heller ingenting til det..... Rart? Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) tror ikke den har røket. Det hørtes rart ut. I så fall ville du vell neppe greid og sitte og skrivet dette Men du har ikke bare fått en rift da som gjør at det svir? Eller at hun ikke var skikkelig våt da dere begynte samleiet og at du har fått gnagsår. Kan jo hende hun hadde mensen bare at du har fått gnagsår eller en rift under forhuden ved strengen? Endret 4. juni 2008 av Zx45 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er fullt mulig å slite denne, og det er heller ikke så unormalt. Det har vært tråder om dette her før. Det gjør vondt ob blør mye. Bare ta det med ro, så gror det av seg selv etterhvert. Det sier seg selv at mye sex/ronking er en dårlig idé mens det gror. Lenke til kommentar
Gjest strengen under hodet Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det ser ut som om den er røket, og om den ikke er helt røket så er det ikke mye igjen av den for å si d sånn Gjør ikke vondt nå til vanlig da, men hvis jeg drar huden bak så gjør d noe inniHÆLVETE vondt.... Blør ikke nå da, men jeg syns det er veldig rart at jeg ikke kjente noe igår da.... var 100% sikker på at dama hadde mensen Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er fullt mulig å slite denne, og det er heller ikke så unormalt. Det har vært tråder om dette her før. Det gjør vondt ob blør mye. Bare ta det med ro, så gror det av seg selv etterhvert. Det sier seg selv at mye sex/ronking er en dårlig idé mens det gror. Oki, ser at flere har dette problemet ja etter litt google. Til trådstarter: Les denne linken vis du plages med dette: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=328590 Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ikke umulig at den har røket hvis f.eks dama var trang. Mensen har ikke så med saken å gjøre tror jeg, men det er raskt å ikke merke smerten pga endorfiner i kroppen av sexen og blodet forsvinner jo i dette tilfellet i mensenblodet. Men ja, med mindre det er en stor flenge skulle det vel ikke være noe problem. Jeg har også fått fått den røket og det gjorde vondt som helvete, men mener å huske at den grodde ganske raskt. Men er nok greit å la vær med sex og runking til den har grodd Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Har rifta selv. Fyfaen det gjør vondt. Bare å rulle det inn i papir så blødningen stopper. Gikk forøvrig bra å ha samleie et par dager etter, da med gummi Endret 5. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Opplevde noe lignende en gang. Kan nesten se ut som om den har grodd feil, for den er en antydning på siden, og ikke nøyaktig midt på som tidligere. Det er vel rundt et år siden det skjedde, og det tok mange måneder før den ikke var sår etter sex. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 AU! det må gjøre vondt! men er nok ikke farlig så lenge det ikke blør mye i etterkant og blir betenelse eller noe. . Om det blør mye eller blir betent bør du oppsøke lege, om ikke ta livet med ro null stress. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg