weebl Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei jeg har eksamen i data og elektronikk på mandag og lurte på om det er noen her på forumet som går vg2 data og elektronikk som har unnagjort eksamen, hadde vært litt greit å høre hvilke slags oppgaver folk har fått. lærern vår har satt seg fast på å ikke gi oss noen informasjon om hva vi kan få om i oppgavene og dette fustrerer meg noe jæ*** for å si det mildt. takk =) Lenke til kommentar
isakm Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har dere ikke tverrfaglig eksamen da? Da blir du jo trekt i ett av de 3 fagene. Alt i D&E er lett da, utenom feilsøking som kan være litt tidkrevende. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hmm jeg har eksamen i morra.. parallellklassen hadde den i dag, har bare snakka med 3 av de men de sier det var VELDIG vanskelig, en fikk feilsøking på forsterker og forklare det, en fikk sett på et ekstra antenne uttak og en innbruddsalarm. Alle sier de håper på 2 liksom:p Har dere fått forbredelsesdelen ?? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) nope har eksamen på tirsdagen og forberedelsen på mandag. tviler sterkt på at det er mange som får feilsøk på forsterker til praktisk oppgave i alle fall. skolen har kun en feilsøkningsmodell og den er passelig rasert og de har inndirekte sagt at de fleste får tele/data og sikkerhet Endret 5. juni 2008 av weebl Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 jeg hadde den på onsdag og man kan få oppgaver fra begge fagene . f.eks sete opp en PC og installere OS og trådløs og sette opp en AP osv , feilsøkning på en forsterker/strømforsyning , alarmanlegg og alt det andre dere har vært igjennom Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Trur dette varierer veldig fra skole til skole. Skal ha den på mandag selv. På forbredelsen står det: - Du skal kunne bruke programmeringsverktøyet cesam 2000 - Brann og tyverialarm - Alarmsentral CA10 - LAN - KabelTV - OP-amp Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 ferdig med eksamen nå hadde muligheten for å oppgaver innen sikkerhet (brannalarm og innbruddsalarm) og innen kommunikkasjon (tele/data anlegg, kabeltv og Parabol) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 det var ikke mye, har dere ikke noe elektronikk som power supply eller forsterker? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 vi hadde ikke det nei. tror ikke lærerne så det som lurt etter som at vi ikke har hatt stort fokus på digital og analogteknikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå