Gå til innhold

Noen som har gjort unna eksamen for VG2 data og elektronikk?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har eksamen i data og elektronikk på mandag og lurte på om det er noen her på forumet som går vg2 data og elektronikk som har unnagjort eksamen, hadde vært litt greit å høre hvilke slags oppgaver folk har fått.

lærern vår har satt seg fast på å ikke gi oss noen informasjon om hva vi kan få om i oppgavene og dette fustrerer meg noe jæ*** for å si det mildt.

takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm jeg har eksamen i morra.. parallellklassen hadde den i dag, har bare snakka med 3 av de men de sier det var VELDIG vanskelig, en fikk feilsøking på forsterker og forklare det, en fikk sett på et ekstra antenne uttak og en innbruddsalarm. Alle sier de håper på 2 liksom:p

Har dere fått forbredelsesdelen ??

Lenke til kommentar

nope har eksamen på tirsdagen og forberedelsen på mandag.

tviler sterkt på at det er mange som får feilsøk på forsterker til praktisk oppgave i alle fall.

skolen har kun en feilsøkningsmodell og den er passelig rasert

og de har inndirekte sagt at de fleste får tele/data og sikkerhet

Endret av weebl
Lenke til kommentar

jeg hadde den på onsdag og man kan få oppgaver fra begge fagene . f.eks sete opp en PC og installere OS og trådløs og sette opp en AP osv , feilsøkning på en forsterker/strømforsyning , alarmanlegg og alt det andre dere har vært igjennom

Lenke til kommentar

Trur dette varierer veldig fra skole til skole. Skal ha den på mandag selv. På forbredelsen står det:

- Du skal kunne bruke programmeringsverktøyet cesam 2000

- Brann og tyverialarm

- Alarmsentral CA10

- LAN

- KabelTV

- OP-amp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...