Mafo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 LG KU990 Viewty har nå blitt frisket opp med nye farger. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hmm, svart eller mørk sølv høres ikke så dumt ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Enig der. Likte ikke rød hvertfall. Men ellers en fin telefon, har den i svart og er veldig fornøyd. Bare litt irriterende at du ikke kan f.eks slå på blitz (må ha auto) og et par andre ting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Svart har jo vært hele tiden, så står det at den kun har vært tilgjengelig i grå? Må si at den rød så grei ut, men liker den grå bedre. Selvom jeg har svart. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jepp det er svart som er originalen. Sølv kom for bare litt siden, og nå kommer den altså i enda flere farger. Uansett, originalen er klart penest! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg tror jeg skal kjøpe meg grå cover fra Ebay og bytte ut det gamle (svarte) Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 den var faktisk litt tøff.. MEN jeg ville gått for en litt lysere blå jeg.. er så lei av sølv og sort nå.. lysblå er en sommerlig og fin farge Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Skal du ha en oransje til høsten kanskje? Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Skal du ha en oransje til høsten kanskje? det kunne jeg nesten hatt! men nei.. en sort og grå telefon blir så fort kjedelig, overall.. alle telefonene er jo det.. men faktisk så har jeg vurdert den røde.. Ferrari er jo rød.. men gul hadde også vært tøft.. hvorfor de ikke kunne ha flere friske farger skjønner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Selger denne telefonen så bra at det kommer så mange forskjellige farger? Jeg har den i svart, å syntes svarte telefoner er penest. Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Skulle gjerne hatt en slik en i an annen farge ja, men gidder ikke vente så veldig lenge. Det hadde vært kjekt med denne type oppdateringer i lanseringsguiden også. Noen som vet når disse kommer til norske nettbutikker? Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Litt skuffet over "copy/paste" artikler av denne typen uten noen henvisning til om om man vet om produktet kommer på markedet eller ikke. Status pr. idag i følge LG Norge er ihvertfall: "Denne mobilen er både svart og sølv (sølv kom i Mars i år) søk deg frem til ulike forhandlere som selger disse." Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Leif i artikkelen som påpekt. Svart er orginalfargen, sølv kom etterpå. Har selv svart, og mener den er finest selv om jeg ikke har sett andre farger irl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg