mjo101 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei. skal kjøpe meg en moped så lurer jeg på hvilken sm eller crosser som går best? Er 1.86 høy så litt greit om mopeden er stor... Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe ? den skal være helt ny.. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) kjøp derbi, de går greit orginalt, og har best muligheter for trim. motard eller cross kommer an på hva slags person du er. selv så var jeg kongen av grusveien når jeg var 16, men nå ville jeg heller hatt en motard. men dersom du ikke har planer om å holde på sånn: eller sånn: så er det "teknisk sett" det samme hva du kjøper, for ved vanlig kjøring på vei, så er det ikke så stor forskjell på egenskapene(sm har vel litt bedre forbrems da), så da kjøper du den du synes er kulest. Endret 4. juni 2008 av Gridset Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 kjøp derbi, de går greit orginalt, og har best muligheter for trim. motard eller cross kommer an på hva slags person du er. selv så var jeg kongen av grusveien når jeg var 16, men nå ville jeg heller hatt en motard. men dersom du ikke har planer om å holde på sånn: eller sånn: så er det "teknisk sett" det samme hva du kjøper, for ved vanlig kjøring på vei, så er det ikke så stor forskjell på egenskapene(sm har vel litt bedre forbrems da), så da kjøper du den du synes er kulest. Blir nok sm dekk, alle kompisene mine kjører sm.. blir mye burning og ligge brei, så blir nok sm Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Skal du kjøre mest på asfalt: SM Skal du kjøre mest på grus: Cross Crossdekk er helt j***** på asfalt Endret 4. juni 2008 av gilera Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Skal du kjøre mest på asfalt: SMSkal du kjøre mest på grus: Cross Crossdekk er helt j***** på asfalt Blir nok sm.. har du tips til hvilken sykkel som er bra ? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er det moped og skal du kjøre på offentlig vei? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Skal du kjøre mest på asfalt: SMSkal du kjøre mest på grus: Cross Crossdekk er helt j***** på asfalt Blir nok sm.. har du tips til hvilken sykkel som er bra ? derbi senda. hadde selv rmx, funket fint den, men må ha fulltrim for at den skal flytte seg Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Er det moped og skal du kjøre på offentlig vei? Moped ja.. den skal også brukes på offentlig vei, men blir vell litt grusvei kjøring og ligge brei i svinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå