Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Crosser eller sm moped.. noen tips ?

Anbefalte innlegg

Hei. skal kjøpe meg en moped så lurer jeg på hvilken sm eller crosser som går best?

Er 1.86 høy så litt greit om mopeden er stor...

Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe ? den skal være helt ny..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp derbi, de går greit orginalt, og har best muligheter for trim. motard eller cross kommer an på hva slags person du er. selv så var jeg kongen av grusveien når jeg var 16, men nå ville jeg heller hatt en motard. men dersom du ikke har planer om å holde på sånn:

_Action_Turn.jpg

eller sånn:

Super12.jpg

så er det "teknisk sett" det samme hva du kjøper, for ved vanlig kjøring på vei, så er det ikke så stor forskjell på egenskapene(sm har vel litt bedre forbrems da), så da kjøper du den du synes er kulest.

Endret av Gridset
Lenke til kommentar
kjøp derbi, de går greit orginalt, og har best muligheter for trim. motard eller cross kommer an på hva slags person du er. selv så var jeg kongen av grusveien når jeg var 16, men nå ville jeg heller hatt en motard. men dersom du ikke har planer om å holde på sånn:

_Action_Turn.jpg

eller sånn:

Super12.jpg

så er det "teknisk sett" det samme hva du kjøper, for ved vanlig kjøring på vei, så er det ikke så stor forskjell på egenskapene(sm har vel litt bedre forbrems da), så da kjøper du den du synes er kulest.

Blir nok sm dekk, alle kompisene mine kjører sm.. blir mye burning og ligge brei, så blir nok sm ;)

Lenke til kommentar
Skal du kjøre mest på asfalt: SM

Skal du kjøre mest på grus: Cross

Crossdekk er helt j***** på asfalt :p

Blir nok sm.. har du tips til hvilken sykkel som er bra ?

derbi senda. hadde selv rmx, funket fint den, men må ha fulltrim for at den skal flytte seg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...