HannaMagnussen Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Foreldreløse guttunger gjør varmt sjalusidrama. Les mer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg så denne filmen på et fly (av alle ting) og syns den var en fin affære. Det søvntunge miljøet i flygemaskinen forsterket den dempede stemningen i filmen og utgjorde et flott seermiljø for min del. Chill film for chille folk. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Dette ser ut til er noe jeg må plukke opp =] Takk for flott review! Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Synes selv den også var bra selv om jeg ikke hadde så store forventninger. Slike filmer har en tendens til å bli litt kjedelige i lengden, men denne var utrolig god. Filmatisk var den topp! Er enig med 8/10. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Godt å høre at folk er enige takker for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Utrolig fin film! Glad jeg leste denne anmeldelsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg