Gå til innhold

LCD 22" under 3000,- Trenger hjelp med valg.

Anbefalte innlegg

Hei.

Som oversktiften antyder er jeg på utkikk etter en 22". Denne er til fritidsbruk. Skal monteres i campingvogn.

Det som teller er bra bilde og OK lyd. Mulighet for (medfølgende?) veggfeste bør det også være, samt scart. Finner en del produkter i Prisguiden, men ingen anbefalinger.

Noen som tør komme med anbefaling? Eventuellt hva man bør unngå?

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som oversktiften antyder er jeg på utkikk etter en 22". Denne er til fritidsbruk. Skal monteres i campingvogn.

Det som teller er bra bilde og OK lyd. Mulighet for (medfølgende?) veggfeste bør det også være, samt scart. Finner en del produkter i Prisguiden, men ingen anbefalinger.

Noen som tør komme med anbefaling? Eventuellt hva man bør unngå?

mine 2 cent; husk å få med hdmi kontakt, og glem alt under 4000 i prisguiden dersom du er en anelse kresen på bildekvalitet.

sjekk apparatet du vil kjøpe i butikk! tenker da mest på innsynsvinkel som det ser ut som det syndes mest mot i denne klassen, siden de fleste skjermene sannsynlig er dataskjermer kamuflert som tv... ville nok skippet "jallamerkene" og sett primært på de "kjente" feks phillips, lg, samsung. sony har en del interessant i

dette segmentet, men de koster, sannsynligvis mye mer tilfredsstillende mht bilde

http://www.sony.no/view/ShowProductCategor...+Sony+BRAVIA+TV

ser feks de har støtte for det nye bakkenettet på den nye 26". kanskje dukker det opp i enda mindre modeller også?

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Jeg er "litt kresen på bildekvalitet", men det er tross alt et fritids-TV, så allt for høye krav har jeg ikke, men det må fungere greit og gi et "greit" bilde uten åpenbare feil.

Var alle disse "jallanavnene" jeg reagerte på. De fleste har jeg aldri hørt om. Finner et par LG-modeller som ligger innenfor "mitt" prisområde, men ellers mest ukjente merker. Den billigste LG-en er det ingen som har pris på, selv om prisguiden oppererer med en pris :hmm: .

Er litt redd for å kjøpe katta i sekken. Generelt lite utvalg i 22". Philips har en 23" til ca 4000, men det er litt over både på pris og størrelse.

Noen flere synspunkter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...