steingrim Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er bare det at det tok veldig lang tid å finne opp rakettdrivstoffet og man smalt sikkert mange raketter i lufta før det var perfeksjonert. Lenke til kommentar
caid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Du må jo skrive den delen i php, sånn at når nye undertekster legges til så oppdateres filen automatisk. ...eller i C#.net, siden det er C#-forumet vi er i... Eller i php, siden resten av siden er skrevet i php Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg fikk "Ut-Live" laget for 500kr, er ferdig til uken. Ville dette kostet meg noe mindre om jeg hadde brukt rss når noen andre må lage dette for meg uansett? LordJOX: Brukere trenger ikke laste ned dette for å se de seneste undertekstene, de kan ganske enkelt gå på nettsiden å se, veldig enkelt. Dette er bare en liten bonus for de som vil. GeirGrusom: TAKK. Hvis det får noen her til å sove bedre om natten så kan dere alltids få lage dette i Rss for meg? Tar gjerne i mot programmer jeg. mvh --------------------------------------------------------------------- TRÅD SLUTT Endret 10. juni 2008 av Gabsterino Lenke til kommentar
tZar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 RSS finns vel ganske greit ferdig i Joomla fra før, ser jo ut som det er noe du benytter. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg fikk "Ut-Live" laget for 500kr, er ferdig til uken. Det var billig gitt! For den prisen hadde du vel fått en snau halvtime av meg så da får det vel bli uten rss da Fastpris er jo genialt for deg Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg er litt redd for kvaliteten på et program til 500,- men... det er nå min oppfatning. Rundt en snau halvtime her også. Hadde blitt et veldig lite program også det hehe Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Som han skrev i post 14 var den en fra Kina som skulle lage dette... Vil tippe 500,- der tilsvarer ca. en ukeslønn...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå