Gå til innhold

Boxen fryser - hva bør jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Xboxen har begynt å fryse konstant nå. Jeg skrur den av, og uansett hvilket spill jeg putter i så fryser den etter 2-3 minutter. Rekker ikke å spille en sang på GH engang før skjermen fryser, og jeg må skru av. Når jeg da skrur den på igjen, funker den i 2-3 minutter før den fryser igjen.

Noen som har hatt samme problem, og har noen tips til å fikse det eller hva jeg må gjøre?

Må jeg sende den inn slik jeg gjorde da jeg fikk RROD, eller kan jeg gå til Elkjøp og be om ny? Har jeg rett til det?

 

Boxen er kjøpt på releasedagen, hvis det har noe å si.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xboxen har begynt å fryse konstant nå. Jeg skrur den av, og uansett hvilket spill jeg putter i så fryser den etter 2-3 minutter. Rekker ikke å spille en sang på GH engang før skjermen fryser, og jeg må skru av. Når jeg da skrur den på igjen, funker den i 2-3 minutter før den fryser igjen.

Noen som har hatt samme problem, og har noen tips til å fikse det eller hva jeg må gjøre?

Må jeg sende den inn slik jeg gjorde da jeg fikk RROD, eller kan jeg gå til Elkjøp og be om ny? Har jeg rett til det?

 

Boxen er kjøpt på releasedagen, hvis det har noe å si.

 

Takker for svar.

 

har hatt samme problemet selv og da måtte jeg levere inn til rep

du får nok ikke levert inn hos elkjøp,de henviser deg bare til MS support

Lenke til kommentar
Jo, det er de pliktet til. Men det vil gå fortere å sende den inn selv.

 

Da jeg sendte den inn, tok de 5 dager til jeg sto med en ny i handa.. ;) Via elkjøp.. MEN.. Samme butikken har hatt ps3'n min i 4 måneder, og aldri hørt noe fra dem.. så, det blir litt bingo hele greia der! :p

 

Ville sendt den inn til rep iallefall, tror jeg skal gjøre det snart med min også.. Den fryser støtt og stadig, ikke like ofte, men den får ekstreme lag en gang i halvtimen ca..

Lenke til kommentar

Har hatt 360en min på rep 2 ganger nå. Første gangen brukte de et halvt år på å få sendt den frem og tilbake. (alt i alt 6 måneder og 14 dager), og nå brukte de to uker, men glemte å sende tilbake strømledningen som jeg fikk beskjed om å sende til dem... Egentlig ikke så veldig fornøyd med hjelp rundt dette osv., men det viktigste er jo at de vet om problemet og skal sende med en ny ledning.

 

(Nå for tiden låner jeg kabeln til en kamerat som akkurat har fått RROD på sin x-box.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...