rozon Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er i gang med Windows Mobile programmering, men ser et problem når forms og controls ikke blir seende likt ut på de forskjellige enhetene. Noen gode tips til hvordan jeg bør løse dette? Lenke til kommentar
brgr Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei Det du kan gjøre i VS er ihvertfall å slå av såkalte XP Visual styles... Om dette virker på Windows Mobile det vet jeg ikke, har ingen erfaring der. Men vil tro det skulle gjøre nytten, ettersom da vil ikke appen hente Skrifter, skriftstørrelse, farger og annet... Se vedlagt bilde for å se hvordan du skrur av/på dette. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Finner ikke noe sånt, men jeg tror ikke det ville hjulpet for det jeg lurer på. Jeg tenker på størrelsen (320x400 etc) som er forskjellig. Så langt ser jeg bare en løsning i å bruke få kontroller på hver form, og heller resize dem til størrelsen på skjermen når applikasjonen starter. Håpet egentlig det var en 'ny' løsning i .net som hjalp på sånt. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Etter det jeg vet, kan du lese fra Screen objektet (om det finnes i Mobile) Men det er ingen automatikk bak dette etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå