Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

GF8800 hakker på alt

Anbefalte innlegg

Har blitt en del tråder her fra meg i det siste, men problemene står jammen meg i kø her...

Det som skjer er at de spillene jeg har prøvd med PC-en så langt (CoD4, Medieval 2, MoH PA) hakker på en måte jeg ikke har vært borti før. Spillene går fint for det meste, men omtrent hvert 10-ende sekund stopper det opp i 0,5-2 sekunder og "looper" lyden. Akkurat som om det skulle være hakk i ei cd-plate.

Har prøvd med flere drivere på både lydkort og skjermkort, og har prøvd med både det integrerte lydkortet i hk og mitt sb0090. Tror heller ikke jeg får optimal prestasjon fra kortet mitt, da jeg ikke engang kunne kjøre CoD4 på middels grafikk med mer enn 10fps.

Asus M3A78-EH

AMD X2 4200+

Geforce 8800GT

2GB Ram

Burde da holde det for å f.eks spille CoD4 på middels grafikk? Noen som har peiling på hvor problemet ligger? Akkurat nå er det ikke en ting i verden som frustrerer meg mer enn PC-en min...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har blitt en del tråder her fra meg i det siste, men problemene står jammen meg i kø her...

Det som skjer er at de spillene jeg har prøvd med PC-en så langt (CoD4, Medieval 2, MoH PA) hakker på en måte jeg ikke har vært borti før. Spillene går fint for det meste, men omtrent hvert 10-ende sekund stopper det opp i 0,5-2 sekunder og "looper" lyden. Akkurat som om det skulle være hakk i ei cd-plate.

Har prøvd med flere drivere på både lydkort og skjermkort, og har prøvd med både det integrerte lydkortet i hk og mitt sb0090. Tror heller ikke jeg får optimal prestasjon fra kortet mitt, da jeg ikke engang kunne kjøre CoD4 på middels grafikk med mer enn 10fps.

Asus M3A78-EH

AMD X2 4200+

Geforce 8800GT

2GB Ram

Burde da holde det for å f.eks spille CoD4 på middels grafikk? Noen som har peiling på hvor problemet ligger? Akkurat nå er det ikke en ting i verden som frustrerer meg mer enn PC-en min...

CPU`en din står ikke i stil til skjermkortet , og hvilket OS kjører du ?

Lenke til kommentar

Kjører xp pro. Hadde ikke dette problemet da jeg kjørte samme cpu, bare med gamlere hk og 7300gs.

edit: kan vel legge til at jeg får samme problemed med hakkinga dersom jeg kjører grafikken helt ned.

Endret av I16
Lenke til kommentar

Ok, ser ikke ut til at jeg får noen konkret løsning, så jeg lurer på om jeg skal ta til siste utvei.

Tror folk at en god gammeldags formatering og re-installering av windows vil hjelpe her?

edit: formaterte en annen disk, plugga ut alle de andre diskene og installerte windows på den. Fortsatt samme problem.

Endret av I16
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...