cyclo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sukk. Android eller openmoko? Er nesten redd for at det blir ja takk, begge deler... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 har ... lagt ut filer og instrukser for HTC Touch, Touch Dual, Touch Cruise og TyTNII. Jobber med å få tak i flere!Hvilken HTC er den billigste av de det fungerer greit på? HTC Touch koster fortsatt fra 2990, og det er litt mye for en testtelefon. Kanskje jeg skal finne en brukt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis du skal ha en billig HTC telefon så må du ikke nødnvedigvis kjøpe brukt. Kommer litt ann på hva du vil ha. Det vil si, hvis du vil ha en nyere HTC telefon med trykkfølsom skjerm og alt av teknologio osv må du nok kjøpe brukt, ellers kan du kjøpe denne! Hvis ikke kan du kjøpe denne, eventuelt dene (mye bedre telefon, men dyrere). Førstnevnte kjører Windows Mobile 5 Smartphone, og HTC S710 kjører Windows Mobile 6 Standard (altså smartphone). Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hadde helt glemt P3470, og den koster jo fra 2200. Siden den har litt begrenset CPU og mangler WLAN hadde jeg aldri kjøpt den som hovedtelefon. For å teste ut Android passer den derimot veldig godt inn med studentøkonomien. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vet ikke om jeg ville kjøpt en HTC telefon for Android sin skyld enda. Vent heller til Android blir sluppet og den fullstendige versjonen kan legges inn.. For øyeblikket kan du jo heller prøve ut Android Emulatoren? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Grei nok den, men blir ikke det samme. Blir vel til å vente på HTC Dream litt inn i høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg