OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Finnes det en måte å få strammet opp huden på? Ifølge fettklypa så har jeg rundt 8% kroppsfett, men det ser mye mer ut fordi jeg slanket av meg 35+ kg for et par år tilbake så huden er veldig slapp. Kan fint dra den ut 10cm på magen, armene og lårene. Endret 4. juni 2008 av tonna Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Stram kropp og markerte muskler = lav fettprosent. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Og hvor kom den ifra? som jeg leste utifra førsteposten så har fyren slanket seg og har masse overflødig hud, har jo ikke noe med fettprosent så vidt jeg kan forstå.. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hmm.. har hørt at fasting strammer opp huden Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Er det ikke heller kroppen som bare kvitter seg med masse vann da? Det kommer jo isåfall på igjen når man begynner å spise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå