Los_Danos Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jeg har vært så dust, å skaffet meg det MSN viruset. Jeg har kjørt ComboFix, lurte på om noen kunne hjelpe meg ComboFix.txt Endret 4. juni 2008 av Los_Danos Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 1. Bytt passord på msn-brukerkonto 2. Fortell type link du klikket på Combofix-loggen viser ingen infeksjoner. Lenke til kommentar
Los_Danos Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) 1. Bytt passord på msn-brukerkonto2. Fortell type link du klikket på Combofix-loggen viser ingen infeksjoner. ok, skal bytte passrod!! Men jeg husker ikke nøyaktig hva det sto i linken, men detn var på engelsk og da jeg klikket på den, kom jeg inn på en side, der de ba om min Msn adresse og passord, så dum som jeg var skrev jeg det inn, og siden har alle kontaktene mine fått linker av meg, av samme type, når jeg har vært avlogga. Endret 4. juni 2008 av Los_Danos Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, da er det nok ikke et virus. Husk til neste gang, at du aldri må klikke på linker, uten å få bekreftet fra avsender at den er bevist sendt (eller se signaturen min), eller å gå inn på linker fra en suspekt internettside... Det er vel regel nr. en og to for å unngå virus. Du får bruke msn litt, og si ifra hvis du får flere klager. Du bør kanskje også be brukeren som sendte linken til deg, om å bytte passordet hans/hennes. Lenke til kommentar
Los_Danos Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Takker for det.. "nudelig" Endret 4. juni 2008 av Los_Danos Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full redigering. Øverst der emnetittelen diner, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen -Surf trygt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå