Gå til innhold

Her er HTC Touch Pro!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan jo hende det tar like lang tid for denne med å komme i butikken som det gjorde med diamond fra den ble offentliggjort til den kommer i butikken.
Hva mener du?

24 dager etter lansering hadde de første nettbutikkene hadde den på lager og 51 dager etter lansering skal HTC-importøren Brightpoint Norge ha den på lager (bekreftet 26. juni). Tviler på at vi har Touch Pro med norsk tastatur innen 25. juli...

Lenke til kommentar
Nå vingler jeg veldig mellom denne og Xperia X1, X1 har jo større og bedre skjerm men denne har jo mer RAM, så tror prisen kommer til å ha mest å si når jeg skal kjøpe en av

Vingler mellom de to jeg også, men touchFLO 3D ser meget bedre ut enn panelene til SE. Men det blir vel helst den som er først på markedet som vinner mine surt opptjente kroner.

Lenke til kommentar

Finnes det noen bekreftelse noe sted på at Pro har kameralys eller blitz?

Var nesten helt bestemt på å bestille Diamond til jeg fikk se denne, men da blir det enda 2-3 mnd til å vente.... Sikkert verdt å vente på, batteriforbedringen, Minneslot, RAM og tastatur burde være gode nok grunner... :-)

Lenke til kommentar

Se der ja! Der kom den ja! Da står det mellom Diamond og denne. Tastatur eller ikke? Det er spørsmålet nå. Men skulle gjerne ha sett en 3" skjerm på denne altså. 2,8" begynner å bli "lite". Og så var det prisen da... Og når den dukker opp i buikkene.. :hmm:

Lenke til kommentar
Finnes det noen bekreftelse noe sted på at Pro har kameralys eller blitz?

Var nesten helt bestemt på å bestille Diamond til jeg fikk se denne, men da blir det enda 2-3 mnd til å vente.... Sikkert verdt å vente på, batteriforbedringen, Minneslot, RAM og tastatur burde være gode nok grunner... :-)

Den har LED-blits/fotolys ja. Tror nok jeg venter på denne jeg også, eneste jeg synes den mangler er 3.5 mm jack og muligens litt større skjerm.

Lenke til kommentar
Vil den funke i USA? Den støtter ikke GSM850, men GSM1900. Usikker på hvilket av de frekvensene som er mest brukt i USA.
Den fungerer fint i USA, da hovednettet der er GSM1900. Om man har begge de amerikanske nettet får du bedre dekning utenfor byene og når det er stor pågang (GSM850 brukes som et avlastningsnett om jeg ikke husker feil).
Lenke til kommentar
Vil den funke i USA? Den støtter ikke GSM850, men GSM1900. Usikker på hvilket av de frekvensene som er mest brukt i USA.
Den fungerer fint i USA, da hovednettet der er GSM1900. Om man har begge de amerikanske nettet får du bedre dekning utenfor byene og når det er stor pågang (GSM850 brukes som et avlastningsnett om jeg ikke husker feil).

Jeg har overhodet ikke noen kompetanse på dette området, men jeg har sett flere diskusjoner på amerikanske forum og anmeldelser at de klager på at telefonen ikke har adekvat dekning i USA. De venter derfor på en ny amerikansk versjon.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...