tore51 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei Som overskriften sier så får jeg ikke noe svar når jeg prøver å koble meg til internett ved hjelp av et Topcom Explorer 105 modem .. ( Har et frisurf abb ) Jeg har kjørt w2k sin diagonese test av modem og alt viser OK. Har også prøvd å ringe opp tele 2 sin node men får samme svar tilbake All hjelp mottas med Takk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 bare kaster ut et par forslag: 1) er riktig/nyeste drivere for modemet innstalert 2) er passord/brukernavn riktig innstalert 3) har du gjort riktige innstillinger for oppkobling mot internett? (gjøres i IE eller kontrollpanelet) Lenke til kommentar
tore51 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 TAkker for tipset men selv etter jeg la inn de nyeste driverene til modem fikk jeg forsatt den samme meldingen.. Ikke noe svar Testa også tele2 sin reg node ... ikke noe forandring Er modemet ødelagt ? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 du skal få en tre-sifret feilkode når du har problemer med å koble deg til internett.. hva slags feilkode får du? Lenke til kommentar
tore51 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Tror det var 678 Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 http://modemhelp.net/dunerror/error_678.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå