Fotofashion Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 brukt 2 blitser for dette... var umulig å få plassert lyset 100% som jeg ville. er for mye skau der jeg bor... Men ellers godt fornøyd med at jeg fikk til utrykket jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar
stokes Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Stemningen var bra og bildet er meget interessant. Liker måten blomstene fyller ut bildet og gir det mer innhold. Det eneste jeg reagerer på er måten venstrebenet er lagt over det andre...har ingen fasitløsning, men det ser litt kunstig ut... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 takk men er litt redd at det har sett noe mere underlig om begge beina har stått paralelt med hverandre. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Riktig bra dette. Med et friskt vårlig preg over bildet. Kanskje en anelse mye kontrast. Motiver ber liksom å bli litt lettere i preget, altså enda mer vårlig i preget. Skyggesiden av ansiktet er en anelse i mørkeste laget på min skjerm. Men også det vil rette seg med litt mindre kontrast. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Dette synes jeg er pent, og vignetteringen utgjør en naturlig ramme rundt det hele. Det setter meg i en sommerstemning, og da har du truffet for min del. Du skal være litt forsiktig med å ta bilder av mennesker når de ligger slik. Tyngdekraften kan gjøre ting, selv med vakre mennesker. Du har vel sett det når du ligger øverst ... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) endelig hatt tid til disse 2.. Endret 8. juni 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Høyrefoten og buskaset gir en optisk illusjon om en deformert venstre legg. Flott lys i bildet og flott modell. Lenke til kommentar
stokes Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Flott lys og dybde i bildet! Enig med den foten, men det er jo ikke alle shots som blir "perfekte" når man har med andre mennesker å gjøre. For øvrig absolutt enig: FLOTT modell (!!). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 naturen er en utfordring kan man si.. ikke alltid det er bare å få buskas til å flytte på seg. takk Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 naturen er en utfordring kan man si.. ikke alltid det er bare å få buskas til å flytte på seg. takk Du får ta med hekksaks neste gang Savnet backlight når jeg så på bildene igjen. I allefall på det bildet jeg kommenterte foten. Det siste er jeg ikke helt sikker på. Selv må jeg prøve og feile, men det som slår meg i første omgang er at hvis du hadde brukt blits ville bakgrunnen blitt mørkere -alt etter styrken i blitsen. Mulig jeg ville prøvd meg på å få bakgrunnen mer ut av fokus også. Dette er jo et typisk eksempel på etterpå-klokskap, likevel noe jeg selv bør notere meg Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 En så planlagt session betyr at location må velges med omhu, evt arrangeres slik at det blir perfekt. Jeg ville clonet bort tattisen. Den står dårlig til den romantiske stilen du har valgt. Kanskje det skyldes at jeg har vært så mye i Italia at jeg har fått litt vrangvilje mot fenomenet. Der går alle, jeg mener alle med tattis hvis de er under 40. Husmødre inkludert. Spesielt det siste får meg til å gripe etter clone stamp tool i slike sammenhenger som dette. Sorry, babe. Du er jo deilig, så du klarer deg nok Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 ja, jeg kunne ha valgt å skyte blitsene slik at jeg har kastet bakgrunnen i mørket.. men ønsket å få henne inn slik hun ble en del av naturen. ja.. location er skikkelig viktig.. og få plukket ut dette med omhu krever mere forarbeid .. Men har nytt prosjekt på gang.. og det kommer til å bli noe helt ny type her på akam hvertfall.. plystre plystre Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Vetkje helt om jeg har energi til skikkelig tilbake meldning nå, men jeg må få si at jeg synes kjolevalget er - feil - ser garantert 10 - 15kg større ut med den kontra en med litt mere figur. Ihvertfall på det nederste! Og det nest nederste er også litt ille. Ikke ment slemt til modellen for har jo sett på tidligere bilder at det ikke er noe som helst galt med henne, men mere til deg som også sikkert har en finger med i spillet ifht kles valget? Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 For min del ble det helt feil å plassere en jente med den sminken, den tatoveringen og ikke minst de skoene (!) i skogen. Det første bildet synes jeg treffer absolutt best med tanke på skogsfølelsen. Men hun kunne vært barbeint? Hun er avslappet, klassisk pen og passer godt inn i naturen. I de to andre bildene krasjer stilen hennes helt med omgivelsene. Kanskje fordi jeg hadde et helt annet inntrykk av det første bildet i forhold til disse to. Her ser det ut som at jenta egentlig er på fest i byen og vagler seg gjennom buskas på hælene sine for å få en grønn bakgrunn. Det jeg liker med det siste bildet er posituren: feminin, innbydende og sommerlett, og uttrykket hennes: glad og naturlig. Det ble vel mest kritikk på modellen det her, og litt på hva du egentlig vil med de siste bildene. Ja, jeg får "stemning i skogen"-følelse av det første bildet. Ikke de to andre. Min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå