Gå til innhold

Problem med SE K850i

Anbefalte innlegg

Hei. Har tatt over mobilen til dama som er K850i men jeg får ikke noe 3G ikon oppe til venstre. Det står bare en liten E der. Da hun hadde mobilen hadde hun alltid 3G stående der. Jeg har sjekka på instillinger og der står det under mobilnett "GSM og 3G". Hva er galt?

Og en ting til, når jeg ser på bilder som jeg har tatt da legger mobilen på et eller annet filter på bildene slik at bilde blir mindre skarpt. Kan dette filteret fjernes?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, har du NetCom? Om du har et gammelt sim-kort, støtter det nemlig ikke 3G. Da må du få et nytt av de, og det får du gratis om du sier at du vil ha et nytt simkort som støtter 3G. :)

Mulig det gjelder andre operatører også, men jeg vet det gjelder for NetCom's gamle simkort.

Lenke til kommentar

Jepp jeg har netcom. Der er nok løsningen. Dette sim kortet har jeg hatt i alle år. Og det er vel 8 år gammelt nå. He he he

Jepp jeg har netcom. Der er nok løsningen. Dette sim kortet har jeg hatt i alle år. Og det er vel 8 år gammelt nå. He he he

Lenke til kommentar

Ok da har jeg fått nytt sim og 3G fungerer. Da gjenstår siste problem som er:

Når jeg ser på bilder som jeg har tatt da legger mobilen på et eller annet filter på bildene slik at bilde blir mindre skarpt. Kan dette filteret fjernes?

Endret av evgeny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...