FenrisC0de Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vel, skaffet meg Army of Two i går, og er kult å spille sammen med kompiser og slikt, men prøver nå å finne et game online, og jeg finner aldri noe.. Verken versus mode (quick match), eller Campaign Co-Op. Har lest at mange har problemer med å finne games, men.. ja.. Noen som vet noe? Takker Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vel, skaffet meg Army of Two i går, og er kult å spille sammen med kompiser og slikt, men prøver nå å finne et game online, og jeg finner aldri noe.. Verken versus mode (quick match), eller Campaign Co-Op. Har lest at mange har problemer med å finne games, men.. ja.. Noen som vet noe? Takker Nå har jeg ikke AoT selv. Men mest sannsynlig skyldes dette at du har strict NAT. Har du åpnet portene i ruteren din? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er ikke ofte jeg finner noen heller, så er ikke nødvendigvis NAT som er problemet. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ptøv å hoste et game, kommer det ingen da er det sikkert NAT settingsene som er feil. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 eller så spiller ingen Army of Two. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Selvfølgelig er det noen som spiller det, men få ja. Spiller selv Call of Duty 2 sjeldent problemer med å finne spillere der. Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 EA serverne er veldig dårlig, det er ofte du må åpne porter for å klare og finne andre spillere, du kann jo begynne med og finne ut om du har NAT stricted, moderat eller open. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå