Dilla Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hei jeg vil gjerne forbedre aks på scooteren min. jeg har en daelim sfive. jeg vil ikke trimme denne fordi politiet stopper mange på skolen og dem sjekker dem om de er trimmet. jeg har hørt at jeg kan skifte tannhjul inni motoren. tannhjulene jeg skulle skifte var de som fører et bond som gjør at dekket bak går rundt. hvis jeg skifte dette tannhjulet og får flere tagger rundt tannhjulet vill dekket bak komme fortere opp i fart. scooteren går ikke fortere men den kommer fortere opp i fart. jeg vet ikke om dette er sant men er det noen som har litt peiling på sont. på forhånd takk Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Så vidt jeg vet får du ikke endret antall tagger uten også å endre diameter. Og da vil det enten gå fortere eller seakter avhengig av hvilke drev du bytter. Lenke til kommentar
Dilla Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 hva faen mener du me "Så vidt jeg vet får du ikke endret antall tagger uten også å endre diameter. Og da vil det enten gå fortere eller seakter avhengig av hvilke drev du bytt Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 det det står At du ikke bare kan endre antall tagger, da må du jo endre eventuell størrelse på kjede(flere tagger=mindreplass/trangere). Skal du ha fler tagger på du ha større tannhjul med plass til fler tagger, blir det samme som og gire på sykkelen din.. men scooter fungerer jo på en litt annen måte så derfor jeg er litt usikker.. Lenke til kommentar
smackdennis Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 dennis sa faen :O!!!!!!! skam deg! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sjekk ut denne tråden.. Kompisen min løste dette ved å skifte til lettere vekter Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Endring av utveksling er ikke lov, og vil bli sett på som trimming av politiet (om de finner ut en så liten endring da) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal litt til at de finner ut om man har skiftet vekter da.. Må jo skru løst et par ting for å se det. Men ja, prøv med nye vekter. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kan være slitte vekter ja, aksen på roxxen ble ihvertfall god som bare det etter byttet Men den gir seg fortsatt ved ca. 50 km/t, så tviler på at purken sier noe. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Endring av drev på moped er ikke lovlig, og denne tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg