Jarleo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg er på utkikk etter et Core 2 hovekort som har en x16 slot til grafikkort, og en slot som er x8 kompatibel for RAID kontroller. Har sett litt rundt og har problemer med å finne et som passer mitt behov, noen som kan hjelpe? Takk for svar Lenke til kommentar
sof Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg er på utkikk etter et Core 2 hovekort som har en x16 slot til grafikkort, og en slot som er x8 kompatibel for RAID kontroller. Har sett litt rundt og har problemer med å finne et som passer mitt behov, noen som kan hjelpe? Takk for svar Jeg har Asus p5k-deluxe med en Perc4e/dc (pci-e) scsi raid kontroller i x8 (fullengde) pci-e porten, fungerer utmerket. sof Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Det er svært få om noen lga775 kort med pxie x8 slot, det klart enkleste er å gå for et kort med 2 x16 slotter, som f.eks Intel X38 eller X48, noen X38 kort SKAL ha problemer med annet enn skjermkort i x16 slot, men jeg har iallefall kjørt scsi raid og pcie nettverkskort i x16 slot på Gigabyte X38 og Abit iX38 uten problemer - funker nok i de fleste kort. Edit: Intel P45 som er rett rundt svingen er vel også et alternativ. Endret 4. juni 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå